Garaško jez-Bukuljsko jez-Bukulja(Kota 505)-Garasko jez

Photo ofGaraško jez-Bukuljsko jez-Bukulja(Kota 505)-Garasko jez Photo ofGaraško jez-Bukuljsko jez-Bukulja(Kota 505)-Garasko jez Photo ofGaraško jez-Bukuljsko jez-Bukulja(Kota 505)-Garasko jez

February 19, 2021
February 2021

near Garaši, Central Serbia (Serbia)

Garaši

PictographLake Altitude 1,206 ft

• Photo of Vukan71
    Vukan71 Nov 28, 2021

Dve trecine ove mape su ok mada prave linije na mapi bas nisu tacne. Na pocetku je nezgodno jer ima blata a lisce se nalazi preko njega. Ide uz jezero, ali cesto ima spustanja i penjanja po nekoliko metara sto po klizavom nije bas lako. Nakon prelaska jezera moze lepo da se prati kroz sumu, preko brane, kote 505 i na povratku putem nekoliko kilometara. Kad se predje jezero, veoma je bitno da imate odgovarajucu obucu i stapove jer ima puno potoka, bara itd. Nama je to bilo lepo, ali treba napomenuti da ne bude iznenadjenja. Na mapi nedostaje veliki broj tacaka da bi moglo lepo da se prati. Zadnja cetvrtina je skroz netacna jer staza ide kroz sumu polu levo a mapa pokazuje da se ide poludesno pravo sto je fizicki ne moguce. Mozda je tu nekada bila neka staza ali je opet ne moguce da se ide pravolinijski kroz sumu i preko jezera nekoliko kilometara osim ako mozete da preletite. Morali smo da ukljucimo jos jednu aplikaciju osim wikiloc-a da bi mogli nekako da zatvorimo krug jer su nam kola ostala kod brane. Ta druga aplikacija ima vise tipova mapa i na njoj smo nasli neki putic koji nas je odveo do glavnog puta i tako smo se izvukli. Na kraju smo jos presli dodatnih skoro 4km (pri tom smo pratili ovo sto je ucrtano dokle god je fizicki bilo moguce). i visinska razlika je bila oko 350m umesto oko 200m. Pri tom ta razlika u visini se pojavila na toj zadnjoj cetvrtini puta. Da sumiram, poslednjih nekoliko kilometara mapa realno ne postoji i treba da ste prilicno sposobni da se orjentisete u sumi, i zato ocena vrlo tesko.