gara su waterfall of arzil ابشار قره سو ارزیل

Photo ofgara su waterfall of arzil ابشار قره سو ارزیل Photo ofgara su waterfall of arzil ابشار قره سو ارزیل Photo ofgara su waterfall of arzil ابشار قره سو ارزیل

September 21, 2019
September 2019

near Arzīl, East Azerbaijan (Iran)

this week garasu waterfall from arzil was tracked with group members.

این برنامه برای دیدن ابشار قره سو ارزیل ترتیب داده شده بود و من در این برنامه شرکت نداشتم

گزارش برنامه از سوی اقای مشک ابادی

در استان آذربایجان شرقی جاذبه های مختلفی وجود دارد که هر کدام به تنهائی میتواند مشتاقان طبیعت را به سمت خود جذب کنند آبشار قره سو در روستای ارزیل یکی از این جاذبه هاست که طبیعت بکر و سر سبز دارای آب هوای فوق العاده است باشگاه کوهنوردی آذربایجان طبق معمول سحرگاه روزجمعه 98/6/29 با تعداد 48 نفر به سر پرستی جناب سرهنگ عابدی با دو دستگاه مینی بوس و دو دستگاه سواری پس از صرف صبحانه در بین راه و گذشتن از روستاهای ایوند و کهل و طرزم به روستای ارزیل رسیده پس از جمع وجور وسایل مورد نیاز ازطریق دره باصفا و سر سبز عازم پای آبشار قره سو شدند در بین راه از سرکار خانم میرابی که در نوزدهم شهریور ماه سال جاری به اتفاق پنچ تن ار همنوردان باشگاه به قله کوه دماوند به ارتفاع 5610 متر صعود کرده بودند تجلیل به عمل آمد و لوح یاد بود تقدیم گردید پس از بازدید از آبشار به هنگام برگشت نیز از خدمات ارزنده جناب آقای علیاری عزیز مسئول روابط عمومی باشگاه تجلیل و لوح یاد بود تقدیم گردید جا دارد از تمامی اعضای شرکت کننده به خصوص جناب سرهنگ عابدی مسئول برنامه و جناب سرهنگ موسی نژاد پیشرو و سایر همنوردان که درشادی همنوردان کوشیدند سپاسگزار باشیم