Gaià, l'Abellar de Baix i Cornet

February 25, 2021
February 2021

near Gaià, Catalunya (España)

Caminada circular majoritàriament per pistes, que des de Gaià ens portarà a Cornet (pertanyent al municipi de Sallent), passant per la masia de l'Abellar de Baix on ens desviem per arribar-nos a l'ermita de Santa Susanna. Continuarem i anirem trobant diverses masies en el nostre recorregut.
- No vàrem seguir un corriol de pujada cap a l'Abellar de Baix perquè estava molt enfangat a l'inici i vàrem continuar seguint el GR.
- Com que teníem reservat el dinar al restaurant de Gaià i hi hauríem arribat molt abans de l'hora convinguda desprès de travessar el torrent de Pregones, en lloc de pujar cap a Gaià, vàrem decidir seguir una pista paral·lela al torrent, per allargar la ruta i fer temps tornant per un tram que a havíem fet l inici de a caminada.
- Aquesta ruta es correspon amb la ruta 5 del llibre "El Bages a peu, 16 rutes per valls i muntanyes" de Marc Vilarmau i Jordi Planell, editorial Farell