Γαβαλας 2360μ παχνες 2453μ κατσουνας 2273μ τροχαρης 2401μ

August 1, 2018
April 2018

near Kaloí Lákkoi, Crete (Greece)

Γαβαλας 2360μ παχνες 2453μ κατσουνας 2273μ τροχαρης 2401μ

Από τα αμμουτσερα όπου αφησαμε το αμάξι επειδή είχε χιόνια και δεν μπορούσε να περάσει ξεκινήσαμε για παχνες από την κλασσική διαδρομη.
Ακολουθήσαμε τον χωματόδρομο έως εκεί που τελειώνει και στη σθλυνεχεια πηραμε το μονοπάτι για παχνες. Θέλει προσοχή σε ένα σημείο έχει μια διασταυρωση που πάει αριστερά παχνες δεξιά κατσιβελι.

Ψηλά στην πλαγια του γαβαλα δεν μπορέσαμε να ακολουθήσουμε το μονοπάτι αφού είχε χιόνια και ήταν επικύνδινο να τραβερσαρουμε τον γαβαλα. Έτσι ξεκινήσαμε να πιάσουμε την κορυφή του και από εκεί να πάμε παχνες.

Στις παχνες απολαύσαμε την θέα και στη συνέχεια πήγαμε νοτια προς κατσουνα και τροχαρη. Μετά τις παχνες προς τον νοτο δεν υπάρχει μονοπάτι. Ακολουθήσαμε την κορυφογραμμη που συνδέει αυτές τις 2 κορφες.

Στη συνέχεια και με λίγο κωλοσκι σε απότομο σαθρο πεδιο φτάσαμε μέχρι τον ταφκο της λαγκωνιας όπου και γυρίσαμε πίσω στο αμάξι.

!!! Δεν υπάρχει πηγή με νερό

!!! Μέρος της διαδρομης ειναι εκτός μονοπατιου