Photo ofFylí Αγ. Κυπριανός- Αλογόπετρα- Αναρριχητικά πεδία- σπηλιά Πρέμη- χωράφια Γκιόκα -Αγ.Κυπριανός Photo ofFylí Αγ. Κυπριανός- Αλογόπετρα- Αναρριχητικά πεδία- σπηλιά Πρέμη- χωράφια Γκιόκα -Αγ.Κυπριανός Photo ofFylí Αγ. Κυπριανός- Αλογόπετρα- Αναρριχητικά πεδία- σπηλιά Πρέμη- χωράφια Γκιόκα -Αγ.Κυπριανός

February 12, 2022
February 2022

near Fylí, Attica (Greece)

Η διαδρομή ξεκινάει από σημείο με πινακίδα λίγα μέτρα πριν από την είσοδο του χώρου σταύθμεσης της μονής. . Στην αρχή είναι ήπια, μετά όμως συνεχίζει σε πετρώδες έδαφος και μικρές σάρες. Πρώτα συναντάμε το αναρριχητικό πεδίο "Σπέλα Περιστέριτ" ¨η Απέναντι Αλογόπετρα, μετά περνάει από 5 αναρριχητικά πεδία του Ζάστανι( . Αλογόπετρας) .
Συνεχίζει από τα αναρριχητικά της Τροκάνεζας, Σπηλιά Ρ'ιζου, Μικρή Βαράσοβα, και Έπος. Κατηφορίζει και συναντά διακλάδωση που στ αριστερά πηγαίνει στο σπήλαιο του Πανός και δεξιά ανηφορίζει σε πευκοδάσος που περνάει κοντά από την σπηλιά Πρέμη ή Μπρέμη. Συνεχίζουμε τη διαδρομή σημαδεμένη με πορτοκαλί τετράγωνα προς τα χωράφια Γκιόκα . Εκεί είναι ελλιπής η σήμανση και χρειάζεται προσοχή για να πάρει κανείς την σωστή κατεύθυνση προς Αγ. Κυπριανό