Fruška gora, Svetosavska akcija

January 26, 2019
January 2019

•   4.3 1 review

near Sremski Karlovci, Vojvodina (Serbia)

26. januar 2019.
Organizacija SU PSD Poštar, Novi Sad
broj učesnika preko 100
trasa: Sremski Karlovci - Stražilovo - Glavica - Paragovo (duža staza)
Sremski Karlovci - Stražilovo - Sremski Karlovci (kraća staza)

Pravi zimski dan, snega koliko voliš, negde i preko pola metra, sa nanosima i više, posle pevanja himne Svetom savi kolona je krenula ka groblju i Magarčevom bregu. Nije bilo lako prtiti stazu, znaju to oni sa čela kolone, ipak deo staze do planinarskog doma Stražilovo savladali smo po planu uz neznatno kašnjenje zbog sporijeg tempa hodanja.

U domu gužva, za Željka i ekipu je to sigurno dobar znak, za nas i nije biio jer mesta nije bilo za sve a pauza je bila poduža. No, snašli smo se kako-tako i posle pauze krenuli po planu kraćom stazom nazad u Karlovce. Pet minuta pre nas 60-ak učesnika je krenulo ka Glavici. Ipak, posle pola kilometra odlučili smo da će nam staza preko Čerata biti krupan zalogaj. Nanosi snega su bili i preko pola metra dubine, upadali smo do pojasa, nije vredelo da se mučimo, okrenuli smo se nazad i od doma se spustili na asfalt i njime se lagano vratili u centar Sremskih Karlovaca.

Nakon sat i po stigli smo na Paragovo po ostatak ekipe i u odličnoj atmosferi se vratili kućama.

PictographFountain Altitude 0 ft

Stražilovo

• Photo of Nevena Grubač
    Nevena Grubač Mar 14, 2022

Lepa staza za prošetati dok čekamo proleće. Hvala!