Fruška gora, Stari Slankamen

February 12, 2022
February 2022

near Stari Slankamen, Vojvodina (Serbia)

12. februar
Stari Slankamen
učesnika 41
vodič Zoran V.

Naša prva akcija sa ciljem upoznavanja onih delova Fruške gore koji se ređe pohode započela je u Starom Slankamenu.
Krenuli smo ka ostacima tvrđave koji se nalaze na uzvišenju iznad naselja odakle se pruža prelep pogled na Dunav.
Nastavak je ka spomeniku Bitke kod Slankamena, postoje turistički putokazi, pomalo izbledeli ali još uvek vidljivi i čitljivi.
Od spomenika na Ateljeu vina Šapat vodi relativno nov asfaltni put, posle vinarije asfalta više nema.
Sledeći cilj je Koševac, kota na 269 metara nadmorske visine, ujedno najviša tačka opštine Inđija.
Spuštamo se nadole, ka Dunavu, hodamo srednjim putem da ga tako nazovemo, do reke ima još dosta ali se držimo ovog puta koji bi nas u nastavku trebao dovesti i do puta uz obalu. No, na jednom mestu tabla "stop", nema dalje, pravimo kraću pauzu, pogled na reku je lep pa odlučujemo da malo uživamo pred nastavak pešačenja.
Nastavljamo kolskim putem, pronalazimo zemljani put koj inas vodi ka Dunavu, do Slankamena se vraćamo putem uz samu reku.
Zatvaramo krug kod restorana.
Lep februarski dan, čak prelep, lepa i zanimljiva staza u odličnom društvu naranžaste ekipe.

Akuminikum, ostaci tvrdjave

Carda Kod Mike Alasa

Kosevac (269 m)

Kosevac (269)

lep pogled i zatvoren put za dalji prolaz