Fruška gora (Krušedol-Velika Remeta-Đinđoš-Stražilovo-Podvezirac-Sr.Karlovci)

Photo ofFruška gora (Krušedol-Velika Remeta-Đinđoš-Stražilovo-Podvezirac-Sr.Karlovci) Photo ofFruška gora (Krušedol-Velika Remeta-Đinđoš-Stražilovo-Podvezirac-Sr.Karlovci) Photo ofFruška gora (Krušedol-Velika Remeta-Đinđoš-Stražilovo-Podvezirac-Sr.Karlovci)

April 3, 2022
April 2022

near Prnjavor, Vojvodina (Serbia)

3. april
Udruženje Poželi želju
Fruška gora (od Slankamena do Iloka, 2. deo akcije)
učesnika 52 + 17 članova PD Jelenak, Pančevo
vodič Zoran V., ispred Jelenka vodič Jonike Ž.

Iako je najavljena kiša i loše vreme obeshrabrilo nekolicinu učesnika skoro pun bus iz Subotice i minibus iz Pančeva okupio se ispred manastira Krušedol u želji da prepešači stazu sa nekoliko manje ili ređe posećenih lokaliteta na Fruškoj gori.

Između manastira Krušedol i Velika Remeta nismo imali novih momenata, manje više sve je poznato i poslednjih godina ne jednom smo prošli ovom stazom.
Od manastira Velika Remeta ka grebenskom putu idemo budućom trasom Fruškogorske transverzale, bolje rečeno novousvojenom ali još nemariranom deonicom.

Od grebenskog puta, biciklističkog odmorišta kod spomenika iz II sv. rata nastavljamo stazom Bukovačkog maratona do odvajanja ka Hajdučkom izvoru. Zvučalo mi je neverovatno da ja nikada nisam sišao do izvora do sada. Kada je već tako....

Od izvora sledi uspon do grebenskog puta pa odvajanje na stazu zdravlja, mi nastavljamo stazom koja se manje više paralelno proteže pored pomenute staze pa se spaja sa istom, pa se u nastavku od nje odvajamo i idemo ka vrhu Đinđoš. Sa Đinđoša sledi strmo spuštanje u dolinu Karlovačkog potoka pa uspon do planinarskog doma, neki serpentinama, neki kontramaratonskom stazom.

45 minuta pauze u planinarskom domu, za vreme pauze padalo je malo i snega. Nastavljamo dalje, završnica ove akcije protekla je u vetrovitom ambijentu uz povremeno sitne kapi kiše, susnežice, snega, obilje lepljivog blata, ali kakva bi to akcija bila da svega toga nije bilo.

Poslednji cilj na ovoj trasi je jezero Podvezirac, nažalost sasvim prazno, davno sam bio ovde, malo me razočaralo što nema vode ali šta se može.

Kraj akcije u Sremskim Karlovcima, presvlačenje i još jedna pauza pred polazak kućama. Kako god, meni je bilo zanimljivo proći nekim delovima Fruške kojima nisam odavno ili nikako prolazio.

biciklisticko odmoriste

(serbian_orthodox)

Parking kod manastira Krusedol

Bukovachki maraton – Vielika staza

Photo ofParlosko jezero (Podvezirac) nema vode Photo ofParlosko jezero (Podvezirac) nema vode Photo ofParlosko jezero (Podvezirac) nema vode