Fruška gora (Alibegovac-Stražilovo)

Photo ofFruška gora (Alibegovac-Stražilovo) Photo ofFruška gora (Alibegovac-Stražilovo) Photo ofFruška gora (Alibegovac-Stražilovo)

April 9, 2022
April 2022

near Vezirac, Vojvodina (Serbia)

9. april
Fruška gora
Učešće na akciji 7. rođendan Planinarsko-rekrativne sekcije Novi Sad
učesnika 50-ak, od toga 20 članova udruženja

Okupljanje učesnika bilo je stajalištu Alibegovac, put Iriški venac - Petrovaradin. Nakon pozdravnog govora predstavnika slavljenika krenuli smo na planirano pešačenje.

Veći deo staze je za mene bio nepoznat, delom smo koristili staze Fruškogorskog i Bukovačkog maratona. Bilo je i strmijih delova, kako uzbrdo tako i nizbrdo. Tempo hodanja bio je sasvim prilagođen grupi uz povremena kraće pauze i jednu nešto dužu na vidikovcu Ksena.

Završnica pešačenja bila je dolinom Karlovačkog potoka do planinarskog doma na Stražilovu gde su nas čekali i ostali predstavnici sekcije. Posluženi smo gulašem i tortom. Za učešće na akciji dobili smo zahvalnicu. Nakon druženja krenuli smo ka našem minibusu koji je bio parkiran na parkingu kod restorana Čardak. Taj deo treka nisam snimao, dužina je nešto preko 1,5 km.

Dan je bio dobar za pešačenje, kiša je počela da pada tek kada smo stigli u planinarski dom tako da smo tek malo kisnuli na kraju akcije tj na delu od doma do minibusa.

Hvala našim domaćinima na gostoprimstvu i želimo im da i dalje budu uspešni u brojnim planinarskim aktivnostima.