Fruška gora (7. etapa transverzale)

Photo ofFruška gora (7. etapa transverzale) Photo ofFruška gora (7. etapa transverzale) Photo ofFruška gora (7. etapa transverzale)

April 8, 2024
April 2024

near Bešenovački Prnjavor, Vojvodina (Serbia)

7. april
Fruškogorska transverzala, 7. etapa
učesnika 55 + 21 učesnik iz PD Jelenak, Pančevo

Trasa: Letenka - Jabuka - manastir Bešenovo - Pinkijev grob - manastir Mala Remeta - manastir Jazak - Vrdnik

7. etapa obilaska Fruškogorske transverzale započela je na Letenci gde smo se sreli sa planinarima iz Pančeva. Krenuli smo nešto posle 9 h transvrerzalnom stazom ka Jabuci koja je KT-18. Prelazimo asfaltni put i krećemo na silazak ka manastiru Bešenovo koji je KT-19. Kraći predah pa nastavak po već toplom, sunčanom danu ka manastiru Mala Remeta. Ova deonica se delimično razlikuje od prvobitne trase, po prelasku puta prvo se vrši manji obilazak dela urasle staze, zatim se po dolasku do izletišta Široke ledine ulazi u četinarsku šumu pa po izlasku iz iste sledi spust pored njiva ka manastiru Mala Remeta KT-20.
Završnica odnosno drugi deo staze ima manju korekciju u samom selu Jazak gde sada trasa vodi ulicom pre glavne. Svraćamo naravno i do izvora Jazak da natočimo vodu. Od manastira Jazak KT-21 sledi završni uspon ka koti Grba gde izlazimo desno na asfaltni put i maratonsku markaciju koja nas vodi do Vrdnika gde nas kod manastira čeka autobus.