Frig Yolu Rota 1.7 Sarıcıova Köyü-Gökbahçe Köyü 12,91 km Phrygian Way Route 1.7

Photo ofFrig Yolu Rota 1.7 Sarıcıova Köyü-Gökbahçe Köyü 12,91 km Phrygian Way Route 1.7 Photo ofFrig Yolu Rota 1.7 Sarıcıova Köyü-Gökbahçe Köyü 12,91 km Phrygian Way Route 1.7 Photo ofFrig Yolu Rota 1.7 Sarıcıova Köyü-Gökbahçe Köyü 12,91 km Phrygian Way Route 1.7

April 4, 2016
April 2016

near Sarıcaova, Afyonkarahisar (Türkiye)

Neredeyse tamamı çam ormanları içinde güzel bir yürüyüş oluyor. İbreli ağaçların çıralı kokularını hissediyorum sürekli.Bol bol kullanmak üzere ciğerlerime depoluyorum.Yolda çobanlarla yolumuz kesişiyor. Genelde ilk köpeklerle haşır neşir oluyoruz.İç güdüsel olarak sizi tehdit sansalar da onlara herhangi bir şey atmadan bağırmadan yolunuza devam ettiğiniz sürece sizin tehdit olmadığınızı anlıyor ve peşinizi bırakıyorlar. Sakın kaçmayın hiç bir şey yokmuş gibi sakin bi şekilde bir atakta bulunmadan yolunuza devam edin.Yada köpekler sizi fark etmeden çobana kendi yerinizi bir düdükle bildirirseniz çobanlar köpekleri uyararak onları sakinleştiriyorlar. Bahşeyiş Anıtı sonrası Gökbahçe Köyüne varıyoruz. Muhtarı Ramazan Kaya (0536 615 2660) Köy odasında bizi misafir ediyor.Her şey için teşekkürler muhtarım...

Alternatif Kamp Alanı (Camp area)