Photo ofFrig Yolu Rota 1.2 Karakaya Köyü (Kavruklar Mahallesi)-Alanyurt Köyü 15,75 km Phrygian Way Route 1.2 Photo ofFrig Yolu Rota 1.2 Karakaya Köyü (Kavruklar Mahallesi)-Alanyurt Köyü 15,75 km Phrygian Way Route 1.2 Photo ofFrig Yolu Rota 1.2 Karakaya Köyü (Kavruklar Mahallesi)-Alanyurt Köyü 15,75 km Phrygian Way Route 1.2

1948
April 3, 2016
April 2016

near Kavruklar Mahallesi, Afyonkarahisar (Türkiye)

Kamp alanımızdan başlayan rotamıza yavaş yavaş yükselerek başladık. Yemişen yaylasından geçerek Ağın dağı eteklerine ulaştık.Bu bölgedeki kaya yerleşimlerini fotoğraflayıp yükselmeye devam ettik.İnişe geçtikten belli bir süre sonra Ornaş Kaya Yerleşimlerini tepeden gören güzel bir yere geldik.Bu bölgeyide fotoğrafladıktan sonra Duraklar mahallesi üzerinden Alanyurt köyüne ulaştık. Burası bir Alevi köyü. Köy halkı çok yardımsever.Bu bölgede köy odaları gibi çeşitli büyük sülalelerin kendilerine ait odaları var. Muhtarımız bu odalardan biri olan Divaneoğlu sülalesine ait odayı bize tahsis ediyor. Yanında cami ve tuvalet var. Tek göz odada bir lavabo,soba,küçük tüp ocak,çay yapabileceğiniz malzemeler ve televizyon var. Tuvaletler dışarda.
Alanyurt köy muhtarı Seydi KARAKAYA (0537 365 6790) her türlü yardımı ve olanağı sağlıyor. Akşam yemeğini merkezdeki Cülünün Yerinde sac kavurma yiyerek hallediyoruz. 750 gr kavurma 35 TL. Ayrıca köyde büyükçe bir bakkalda var...
Düne göre bu gece sıcak ve rahat geçecek.

Cülünün Yeri Saç Kavurma ( Restaurant-Only meat)

Divaneoğlu Köy Odası (Pansion)