Freyr

May 12, 2012
May 2012

near Freyr, Walloon Region (Belgique)

• ludoja Sep 28, 2014

Deze wandelingen hebben wij gedaan op 28 september bij prachtig weer. WIJ RADEN DEZE WANDELING TEN STERKSTE AF;
    Deze wandeling is op een bepaald tracé zeer moeilijk. De moeilijkheidsgraad bestempelen als gemakkelijk is een brug te ver.
    Deze wandeling is alleen geschikt voor :
    - mensen met een goede physieke toestand,
    - die avontuur zoeken
    - die risico willen nemen om armen of benen te breken (een bepaald tracé van deze route gaat doorheen lage begroeing, op losliggende stenen of droge blaren en vochtige ondergrond op een zeer steile helling : alle ingrediënten zijn aanwezig voor het voormelde risico wegens het hoge afglijdgevaar. En dit terwijl de mogelijkheid bestaat om dit gevaarlijk gedeelte van het tracé te vermijden !

Is NIET geschikt voor mensen :
    - die een normale wandeling willen maken langs gewone paden,
    - NIET voor kinderen !!!
    - die niet goed op de voeten staan

Zoals ik elders als commentaar las over deze wandeling : het is dan beter dat je een wandeling kiest die bewegwijzerd is, ipv deze GPS wandeling te doen.

Trouwens het tracé is niet overal even duidelijk, vooral wanneer de verantwoordelijke voor het tracé hier en daar toch nog een paar fouten in het tracé laat.

Ik ben van mening dat Wikiloc aan diegene die tracés van wandelingen upload moet vragen om er ook commentaar bij te geven !
    Ik twijfel eraan of ik Wikiloc nog zal gebruiken om wandelingen te downloaden.