fredes al Portell de l'Infern i retorn pel salt de Robert

Photo offredes al Portell de l'Infern i retorn pel salt de Robert Photo offredes al Portell de l'Infern i retorn pel salt de Robert Photo offredes al Portell de l'Infern i retorn pel salt de Robert

November 4, 2017
October 2017

near Fredes, Valencia (España)

Variant curta de la clàssica excursió pel Portell de l'Infern i el Salt de Robert.
Guiats per Joel Garcia (7pobles) baixem pel vell camí de la Sènia fins al Portell de l'Infern. Un poc abans trenquem a l'esquerra per a baixar per les Ombries del Portell al barranc del Salt, retornant pel camí del Salt.
Una excursió curta però espectacular tant per la seua riquesa botànica, geològica com paisatgística.

fredes

La ruta comença seguint el PR-CV-75.

senda al mas del peraire

El camí continua recte, per la dreta puja la senda al mas del Peraire.

PictographWaterfall Altitude 2,493 ft

salt de robert

Llevat d'època de pluges només cau un fil d'aigua.

portell de l'infern

PictographIntersection Altitude 0 ft

senda a la tenalla

PictographFountain Altitude 0 ft

font del teix

No recomanable per a beure (quan té aigua). Ací es fa en dos el PR-CV-75. El 75.1 baixa al pantà d'Ulldecona seguint el camí vell de la Sènia pel Portell de l'Infern i el 75.2 baixa pel camí del Salt a la casa forestal de la Tenalla i per la pista de la Fou.

PictographIntersection Altitude 0 ft

barranc del salt

El camí continua sempre prop o per dins del barranc fins al Salt.