Forte Moschesin i Refugi de Pramperet

Photo ofForte Moschesin i Refugi de Pramperet Photo ofForte Moschesin i Refugi de Pramperet Photo ofForte Moschesin i Refugi de Pramperet

July 24, 2018
July 2018

near Colcerver, Veneto (Italia)

Forte Moschesin refugi de Pramperet. Per arribar en cotxe un cop estem a Forno di Zoldo hem d’agafar un camí que surt a l’esquerre amb indicació de Pramperet, i seguir la carretera que primer és d’asfalt i després de terra fins el final on trobem un parking ben senyalitzat. Seguim carretera amunt al cap de 1,450 km a l’esquerre surt un corriol que molt maco hi hem trobar Rovellons (WP), seguim per un prat molt maco i a l’esquerre trobem una casa amb una font (WP), seguim un corriol ben marcar quan portem uns 5,77 km deixem un desviament a l’esquerra per seguir cap a dalt per arribar al Forte de Moschesin (WP), abans però deixem una cova a l’esquerre i un altre desviament, una mica més amunt del Forte on tenim una vista cap a l’altre vall i també cap a la que venim. A partir d’aqui baixem en direcció al refugi de Pramperet (WP), abans d’arribar veiem un corriol que ve a la nostre esquerra, suament arribem al refugi on es pot menjar i dormir. Desfem el camí i passem per bons prats i llocs on hi ha aigua en rierols, i baixem en forta pendent, veiem una verge al camí (WP) fins el Agroturismo de Malga Pramper , aviat trobem el camí de pujada per tornar al parking. A la tornada he vist que hi ha un corriol (WP sentiero F ZOLDO) que arriba fins el parking i no cal fer tanta carretera.
En total 14,5 km amb uns 800 m de desnivell. Crec que és millor en la direcció que jo la he fet perquè el desnivell és menor. Crec que és una ruta perfecte per fer a Cavall, tot i que algun tram s’ha de fer a peu.