Photo ofFormentera: Es Caló (apartaments Noray) Camí Romà Es Ram Caló d'Es Mort Es Caló (Noray) Photo ofFormentera: Es Caló (apartaments Noray) Camí Romà Es Ram Caló d'Es Mort Es Caló (Noray) Photo ofFormentera: Es Caló (apartaments Noray) Camí Romà Es Ram Caló d'Es Mort Es Caló (Noray)

April 29, 2024
April 2024

near Es Caló, Baleares (España)

Ruta circular des dels apartaments Noray a Es Caló, per Sa pujada, fent servir un tram del camí Romà, travessant per l'interior de l'illa tot passant molt a prop del Pilar de la Mola (no hi vam arribar perquè ja l'havíem visitat), i fins arribar a la costa sud-est, on hem visitat les cales d'Es Ram i el Caló d'Es mort, entre altres.

El camí és senyalitzat i molt fàcil, exceptuant el tram final, especialment a partir d'Es Ram, on hem optat per deixar les senyalitzacions i anar resseguint la costa. Val la pena fer-ho així, donat que els paratges són francament espectaculars. Aquest fet ens ha obligat a fer servir les mans en alguns punts, tot i que la dificultat és mínima.

Al final se'ns ha fet fosc, i hem optat per tornar pel carrer de Maryland, fent un petit tram de carretera.

La ruta, tal i com l'hem fet a finals d'abril és fantàstica, i s'hi troba molt poca gent. Imagino que a l'estiu és diferent. Si fa molta calor valdrà la pena aturar-se a fet algun bany per refrescar-se en qualsevol de les magnífiques cales i platgetes que anem trobant pel camí.

PictographPanorama Altitude 293 ft

PictographPanorama Altitude 311 ft

PictographPanorama Altitude 532 ft

Bodega Terramoll. En principi és visitable, però no a les 5 de la tarda, que és quan vam passar-hi.