Fores tracking : Palchegli forest---- جنگلنوردی : منطقه پالچقلی جلفا

Photo ofFores tracking : Palchegli forest---- جنگلنوردی : منطقه پالچقلی جلفا Photo ofFores tracking : Palchegli forest---- جنگلنوردی : منطقه پالچقلی جلفا Photo ofFores tracking : Palchegli forest---- جنگلنوردی : منطقه پالچقلی جلفا

January 6, 2018
January 2018

near Ţāleb Golī, East Azerbaijan (Iran)

Palchegli is a green area near jolfa and is located just in the west boundary of kiamaki chain. The group normally choose this target in autumn . The path is an easy rout and short, only follow the track. you need about two hours to arrive palchegli area from start point.
The leader was Mr Ahmadpour ( احمد پور ) and with other members this area was hiked in a nice day.

برنامه این هفته گروه صعود به منطقه جنگلی پالچقلی در جاده مرند -جلفا بود که من در این برنامه شرکت نداشتم و گزارش انرا بزبان اقای مشک ابادی ارائه می کنم . مسیر صعود حدود 2.5 ساعت پیمایش دارد. این منطقه در مرز غربی جبال کیامکی و شرق جاده جلفا قراردارد

قرار گرفتن در دل طبیعت و فراموش کردن مشکلات زندگی عادی یکی از جذابیت های کوهنوردی است . زیبائی و سکوتی که طبیعت به انسان هدیه می کند باعث آرامش روحی و بر طرف شدن تنش های روز مره از ذهن می شود .
باشگاه کوهنوردی آذربایجان روز جمعه مورخ 15 /10/96 با تعداد 38 نفر جهت صعود به ارتفاعات پالچخلی واقع در منطقه کیامکی از توابع شهرستان زیبای هادی شهر با دو دستگاه اویکو به رانندگی آقایان فرجی و ناصر راهی منطقه شدیم پس از جمع و جور وسایل مورد
نیاز به سمت ارتفاعات کیامکی داغ به راه افتادیم تمامی همنوردان شر کت کننده در این برنامه به غیر از یک نفر به پناهگاه پالچخلی در یک هوای مطلوب زمستانی و بهاری صعود کردند و پس از کمی استراحت و صرف ناهار به پای ماشین بر گشته و همگی در زیر توجهات خدای لا یزال به منازل خود مراجعت نمودند مسئولیت برنامه را جناب آقای احمد پور و همکاری با ایشان را جناب سرهنگ موسی نژاد پیشرو و آقای نظامی پور مسئول کمیته فنی باشگاه به عهده داشتند که بدینوسیله از تمامی شرکت کنندگاه کمال تشکر و سپاسگزاری را داریم