Foradada del Castell de Boch

May 17, 2024
May 2024

near Mura, Catalunya (España)

Ruta circular des de l'Alzina del Salari passant per:
- Balma de la Porquerissa (1.7 km)
- Cim del Castell de Bocs (4.5 km)
- Coll del Correu (5.4 km)
- Coll de Tres Creus (8.3 km)
Itineri que surt de L'Alzina del Salari (Parc Natural de St. Llorenç del Munt i l'Obac), puja al Coll de Tres, i va fins a la Balma de La Porquerisa per baixar direcció al Coll de Correus, i anar a buscar el Turó del Boch, i buscar la Foradada del Castell del Boch. Es va intentar pujar a dalt del Turó del Buch, peró degut a les fortes plujas del dia anterior el flanqueix a l'esquerra, despres de les cordes, estava encara mullat , que feia perillosa la seva travesa, anant sense cordas, aixi que, esmorzarem en una repisa, i baixarem per anar a buscar La Foradada del Castell del Boch.
Una vegada trobada, tornarem fins el Coll de Correu i seguirem el camí Ral fins a sota la Roca del Castellsapera, per des d'aquí prendre direcció al Coll de Tres Creus i baixar al punt d'inici.