Fonts del Campeà - Cortals d'Encamp - Andorra

Photo ofFonts del Campeà - Cortals d'Encamp - Andorra Photo ofFonts del Campeà - Cortals d'Encamp - Andorra Photo ofFonts del Campeà - Cortals d'Encamp - Andorra

September 11, 2018
September 2018

near Els Cortals, Encamp (Andorra)

APROXIMACIÓ: Des d'Andorra la Vella agafem la carretera CG - 2 direcció França i quan arribem al Telecabina d'Encamp girem a mà dreta cap Els Cortals D'Encamp.
Seguim la carretera fins a arribar al Rocòdrom, lloc d'inici de la ruta.
---
DIFICULTAT TÈCNICA : Fàcil. Ruta per corriols fàcils i fresats sense cap dificultat i per camí ample.
RUTA : Ruta per visitar les Fonts del Campeà, el magnífic Bosc del Campeà i conèixer la vall dels Cortals d'Encamp.
Sortim del Rocòdrom just al costat del cartell de la ruta ferrada, i seguim cap el pont tibetà.
Passem el pont i seguim per la pista fins que trobem el rètol del Bosc del Campeà. Girem a l'esquerra i pugem pel mig del bosc fins a les Fonts del Campeà.
Desprès de les fonts seguim el camí del Bosc del Campeà i anem baixant passant sempre pel mig del bosc, fins que arribem a una zona de pícnic amb taules.
Seguim per la pista a mà dreta amb suau pujada fins que arribem a la Pleta dels Orris i el camí que hem fet al començament de la ruta.
Podem tornar a passar pel pont Tibetà o fem una drecera passant per una passera de fusta sobre el riu.
---

Rocòdrom

Pont Tibetà.

Pleta dels Orris.

Esquerra.

Fonts del Campeà

Camí dels Bosc del Campeà.

Bosc del Campeà.

Zona de pícnic

Cortals d'Encamp.

PictographRiver Altitude 6,666 ft

Riu de les Deveses.

• Photo of Noemi i Ernest
    Noemi i Ernest Aug 22, 2021

Hem fet la ruta, ens ha agradat molt. Tot i ser mes d’agost, només hi havia gent prop del rocòdrom, i quan t’endinssaves al bosc ja estaves sol. Molt recomanable!! Gràcies per compartir-la!

• Photo of miquelseu
    miquelseu Aug 31, 2021

Gràcies per la valoració. 😀😀 Si, a la zona del rocodrom i al pont Tibetà sempre hi ha gent. 😀