Fontmartina, Itinerari del Sot de l'Infern

Photo ofFontmartina, Itinerari del Sot de l'Infern Photo ofFontmartina, Itinerari del Sot de l'Infern Photo ofFontmartina, Itinerari del Sot de l'Infern

March 29, 2019
March 2019

•   4.3 1 review

near La Costa, Catalunya (España)

Itinerari fàcil i molt ben senyalitzat per marques taronges situades en postes indicadors.
Aparquem el cotxe a l’Àrea del Pla de la Plana del Coll i just davant de la font comença un corriol marcat amb senyals taronges que s’endinsa dins l’alzinar i baixa fins el càmping de Fontmartina. El camí continua per boscos d’alzines i de castanyers, passem per antigues barraques de carboners i creuem el Sot de l’Infern per una passera de fusta. Tornem cap el càmping i en lloc de pujar directament pel camí de l’anada seguim fins al Coll d’en Planes per ja tornar finalment al cotxe.
A part dels alzinars i castanyers que veurem durant tot el camí, a la Plana del Coll i el Coll d’en Planes podrem veure unes esplèndides plantacions d’avets de Douglas, de cedres d’l’Atles i cedres d l’Himalaia.

PictographCar park Altitude 0 ft

Àrea d'esplai Plana del Coll

Font de la Plana del Coll

Photo ofIntersecció Plana del Coll - Pla Jugar Photo ofIntersecció Plana del Coll - Pla Jugar Photo ofIntersecció Plana del Coll - Pla Jugar

Intersecció Plana del Coll - Pla Jugar

• Joan Prat Oller Jun 7, 2020

Molt bona ruta!

• isaacmv.imv Oct 18, 2021

La vam fer ahir. Un paissatge molt bonic, però ja no es pot fer el recorregut circular com està en aquesta ruta degut als aiguats de l'any passat. Desde Fontmartina hi ha un punt on has de donar la volta. Per anar al Sot de l'Infern, l'inici está indicat més avall del camping per un altre sender diferent.

• Photo of Llopis93
    Llopis93 Aug 31, 2022

Aquest itinerari a cambiat.
    Ara es anada i tornada pel mateix cami.
    La entrada esta just a la barrera del camping