Font Aladern, Llaberia, Pratdip, font Aladern

Photo ofFont Aladern, Llaberia, Pratdip, font Aladern Photo ofFont Aladern, Llaberia, Pratdip, font Aladern Photo ofFont Aladern, Llaberia, Pratdip, font Aladern

July 26, 2019
July 2019

near Llaberia, Catalunya (España)

Preciosa circular entre Llaberia i Pratdip, tota oer camins principals.

Com que el grup no és molt matinador, vam dissenyar una estratègia per superar les necessitats d'hidratació i la forta calor, que a funcionar bastant bé. Vam aparcar prop de la font de l'Aladern. Vam pujar per pista fins al collet de la Bassa de les Fonts. Vam seguir el PR-C 90 fi s a Llaberia. Vam esmorzar i omplir cantimplores a la font del poble. Després vam pujar fins al coll de Collivassos i d'allí vam seguir els cartells de Pratdip passant per la font del Ferro i per sota d'una preciosa zona rocosa. Més endavant, vam arribar a una cruïlla on es podia triar entre baixar directament a la pista o anar a fer una petita ampliació per la cova Gran i la Fonteta Blanca. Després ja pista avall fins a Pratdip, amb una petita marrada per arribar al poble.

Dinar molt ben atesos al bar de la Piscina.

Després d'un bon descans, pujada pel grau de l'Estudiant, el camí de la Forestal i el grau del Carreter.