FG: Spomenik, crna, plava krug (maratonske)

Photo ofFG: Spomenik, crna, plava krug (maratonske) Photo ofFG: Spomenik, crna, plava krug (maratonske) Photo ofFG: Spomenik, crna, plava krug (maratonske)

May 11, 2020
May 2020

near Staro Hopovo, Vojvodina (Serbia)

Baš kod početka treka ima parking na putu, stane 4-5 kola, da se ne guraš gore kod spomenika.
Kreneš lagano stazom za Norcev. Odma pogledaš levo i vidiš ulaz plave staze i pozdraviš je, jer ćeš se tuda vratiti za 2 sata.
...
Crnu stazu prepoznaš lako jer je tucanik na početku, dakle kad naletiš na to, udri levo i prati.
Posle nekog vremena prestane tucanik i krene zapravo pešačka staza. Ima jedna klupica na levoj strani, sedi i odmori malo, jer kreće posle strmo spuštanje dole, ima da klecaju nogice ako nisi u formi, al ništa strašo.
Kad se spustiš dobrano dole, posle raskrsnice puteva se prelazi potok. E sad, trek vodi naravno maratonskom stazom, ali ima nalevo 20m kulturniji prelazak preko potoka stazom ako nećeš kroz travu.
...
Sledeći prc deo je kada naletiš na kolski put koji preprečuje stazu. Ne treba tim putem da se ide, čak ga nema ni na mapi. Levo 40m na drveću se vidi maratonska markacija i nastavak staze kroz šumu pravo, tuda treba.
Sve je lagano i jasno do momenta kada sa širokog puta treba da se pređe potok i nastavi uskom stazom kroz šumu. Ne brini, ima 2 drveta sa oznakama i strelicama, tuda prođeš, ne moš promašiti. Pa preko potoka, pa krivudavo gore uskom stazom. Oznaka ima dosta.
Spajanje na plavu stazu je očigledno, stazica kojom ideš odjednom ispadne na zemljani put i ima belo-plavo-bela oznaka na drveću. Levo i lagano gore tom stazom. Uspon je blag i široko je. Napomena da ima dosta delova u prvoj polovini uspona koji su "otvoreni" i piči sunce direkt, bude dosta toplije.
...
I samo pravo gore, staza je očigledna. Pri samom kraju krene opet tucanik, ali ne treba njime ići skroz - obrati pažnju na oznake sa desne strane i isprati plavu stazu.
Napomena: ovo je trek koji sam ja pratio preko telefona, a ne trek koji sam snimio. Isti su u suštini, samo je ovaj "čistiji".