Fethiye Parkurları ; Belen - Afkule - Darboğaz - Gemile Koyu Yürüyüşü

Photo ofFethiye Parkurları ; Belen - Afkule - Darboğaz - Gemile Koyu Yürüyüşü Photo ofFethiye Parkurları ; Belen - Afkule - Darboğaz - Gemile Koyu Yürüyüşü Photo ofFethiye Parkurları ; Belen - Afkule - Darboğaz - Gemile Koyu Yürüyüşü

March 2, 2017
February 2017

near Belen, Muğla (Türkiye)

Güneş henüz yüzünü göstermeden su sarnıcından tırmanmaya başladık. 15 - 20 dakika sonra güneşin ışıkları üzerimize düştü ve ısınmaya başladık. Genelde parkur irili ufaklı taşlarla dolu bu da daha dikkatli yürümeyi gerektirdiğinden bize zaman kaybettiriyor. Ama acelemiz yok. Doğanın keyfini sürüyoruz. Koyun sürülerinin uzaktan gelen çan sesleri içinde Afkule denilen ve Sümela Manastırı'na benzeyen bir konumdaki Afkule Manastırına geliyoruz. Balkonunda sıcak çorbamızı içerken farklı duygular içinde burada yaşayanları ve yaşananları düşünüyoruz. Kısa moladan sonra Darboğaz'a doğru yola koyuluyoruz. İblis Burnu Yarım adasına bağlantı noktası olan Darboğazı yukardan görüp Gemile koyuna yöneliyoruz. Bir iki yer haricinde işaretlemeler fazlasıyla sık ve Gps e gerek kalmadan rahatlıkla yürüyoruz.Biraz dikkatli olmak yeterli. Ayrıca bir su kuyusu haricinde hiç bir su kaynağı yok.Tedarikli olun.