Photo ofFatma Rukiye Parkuru / K.Sinekli-Danamandra-Sayalar-Çayırdere-K.Sinekli Döngü Rotası Photo ofFatma Rukiye Parkuru / K.Sinekli-Danamandra-Sayalar-Çayırdere-K.Sinekli Döngü Rotası Photo ofFatma Rukiye Parkuru / K.Sinekli-Danamandra-Sayalar-Çayırdere-K.Sinekli Döngü Rotası

April 10, 2023
April 2023

•   4.3 1 review

near Sinekli, İstanbul (Türkiye)

Fatma Rukiye Parkuru ; YAMANDAKİ ekibiyle 2007 yılında ilk olarak tek seferde adımladığımız K.Sinekli-Çayırdere-Sayalar-Danamandra-K.Sinekli rotası oryantering yada orta mesafe doğa koşusu için çok çok uygun olup her mevsim de yürünebilecek KOLAY parkurlardan biridir. Yürüyüş sevdalısı tüm sporcu ve doğaseverlerin bir gece kamplı etkinlikleri yada tek seferde yapılacak orta mesafe doğa koşuları için uygundur. Parkur işaretlemesi tarafımızca yapılmıştı fakat zaman içinde orman kesimleri ve doğanın azizliğine uğradığı olası olup elden geçmesi gerekmektedir. Başlangıçta , parkur boyunca ve sonunda gölet manzaralarının yanında sessiz olunursa vakit vakit Karaca, tilki, kirpi ve domuz ile Sülün ve diğer kuşlara rastlamanız mümkündür. Av mevsiminde bölge yasak olmasına rağmen avcılara dikkat edilmesi gerekir. Kurt izlerine denk gelsekte kendisini hiç göremedik. Göletlerin en dolu hali ilk bahar aylarında olduğundan nilüferle bezeli suyunda alabalık da avlanabiliyor.Gölet etrafında piknik ve kamp alanı mevcut.

WolfWalking (Oğuz Geren) Apr 30, 2023

Son etaplar orman içi dikenli ve patika dışı idi. Bunun dışında performans için ideal.

• Photo of Yamandaki
    Yamandaki May 1, 2023

Oğuz Hocam en kısa zamanda bir aktivasyonda yoldaş olmak dilekleriyle emekleriniz ve katkılarınız için çok teşekkür ediyorum..

WolfWalking (Oğuz Geren) May 1, 2023

WolfWalking (Oğuz Geren) May 2, 2023

27nci km'den sonra doğuya doğru değil güneye doğru demiryolunu göresiye kadar devam edilip; demiryolu görüldükten sonra doğuya kıvrılan ham yoldan Sinekli'ye yürüyüş daha ideal gibi görünüyor. Bir gün deneyelim derim. 05426046411