FARALYA - KABAK-ALINCA

Very difficult
September 5, 2023
September 2023

near Hisar, Muğla (Türkiye)

FARALYA - KABAK-ALINCA parkurunu 13.59km ile tamamladım. Faralyadan parkurda yujarı yönde tırmanarak ilerleyerek başladım. Yaklaşık 1.5km sonra daha stabil bir yola girdim. Yajlaşık 3 km bu şekilde tatlı inişli çıkışlı ilerledim. Kabak koyuna faralyadan sonra 3. 5 saatte ulaştım. Biraz mola verdim ve Alınca likya parkuruna girnek için yoldan yukarı doğru tırmanmak gerekiyor.kabak camisinin bahçesinde yüzümü yıkadım wc için temiz bir alan kullanılabilir. Biraz dinlenmeden sonra rotaya girmek için yükselmeye devam ettim. Alınca rotasına girsim tabela 8km gösterşyordu. Ancak zor ve sürekli orman içi gidilen inişli çıkışlı uzun bir rota. Yalnız olduğum için biraz korkmuş olsam da yoluma devam ettim. 2 çeşme gördüm ikisi dw kurutdu. İnsanların geçtiği belliydi. Çünkü yer yer izmarit çöpleri plastik su şişeleri atılmıştı. Yani bu insanların nasıl doğa sever oşduğunu anlamadım. Neyse. Son 2 km birazyorucu dik çıkılan alandı. Ve sonunda 13.59 km ile rotayı tamamladım. Burdan geri ölüdenize dönmek için hiçbir araç yok. Minibüs yok otobüs yok. Yokdan geçen bir motorsikletli arkadaş ölüdenize gidiyormuş beni geri başlangıç noktasına bıraktı. Sağlıcakla kalın😍