Fanlo del Valle de Vío - Sarvisé

October 24, 2015
October 2015

near Fanlo del Valle de Vío, Aragón (España)

Bosc de la Pardina del Senyor, en la llista dels deu boscos més bonics d'Espanya, fàcil i agradable ruta, ideal fer-la ara a la tardor.
Deixem un cotxe a Sarvisé, i amb els altres anem cap a Fanlo, aparquem 800 m abans d’arribar al poble, on hi ha uns indicadors de la ruta.
Seguim el GR 15, baixem per una pineda fins el barranc de Jalle, on hi ha un raconet meravellós amb una petita cascada. Iniciem la pujada per un dens bosc mixt on abunden els faigs, roures, freixes, boixos, avellaners, àlbers, trèmols, aurons, cireres, alguns avets i heures embolicant alguns troncs. Una paleta cromàtica de les seves fulles en una combinació perfecta, que fa que les muntanyes semblin un quadre puntillista.
El sender esta molt marcat, no hi ha pèrdua, i es camina amb molta comoditat. Arribem a les ruïnes de la Pardina del señor, el punt més alt de la ruta, trobem el grup de manyos que han iniciat la ruta com nosaltres, estan esmorzant i els hi demanem que ens facin la foto de grup.
Continuem pel mig del bosc gaudint del desplegament de colors. Arribem a l’església de Buesa, veiem el poble al altre costat, nosaltres deixem el GR i continuem pel sender de Quejigar fins Sarvisé
Un dia ideal amb una temperatura agradable i per un paratge espectacular!!!!