Falgars-Cabrera-Falgars

December 8, 2013
December 2013

near els Hostalets d'en Bas, Catalunya (España)

Per mi és molt agradable caminar pel Cabrerés. Aquesta és una excursió relativament plana, només hi ha la pujada a Cabrera. S'ha d'anar en compte a tres llocs per no perdre el camí: el primer és la sortida, que no està massa ben indicada. Passat Sant Pere de Falgars s'ha de pujar un turó sense arribar a un petit post eòlic. Passar per una porta que s'ha de tancar. El segon punt és quan s'arriba al Molí de la Faja. El camí fins aquí ha estat indicat en piles de pedres, però aquí s'acaben. S'ha de donar la volta a la casa i agafar el camí ample de l'altre costat. No caure en la temptació d'anar a la dreta (nord)un camí marcat amb fletxes grogues. Tercer punt: si és vol pujar directe al Castell de Cabrera, en arribar al camí més ample, que uneix el Coll del Vidrier amb el pàrquing de Cabrera, simplement s'ha de creuar. De fet hi ha un indicador groc a l'altre costat del camí que ho diu, però és poc visible. La pujada està marcada amb senyals grocs. Per baixar ho hem fet per les Escales i hem agafat el camí ample que torna a l'inici del camí que hem agafat en marques grogues. Des de aquí pel camí de l'anada tornem a Falgars.

Falgars

Falgars_Arribada

• Photo of jleoncolomer
    jleoncolomer Feb 16, 2019

Una sortida molt agradable.

• Photo of Manel_49
    Manel_49 Feb 18, 2019

jleoncolomer gràcies pel teu comentari i valoració. Sóc un enamorat del Cabrerès. Té molts camins i alternatives. El trobo molt agradable. Salut i Cames!!!!