Fadıllı-Ayvaini Mağara/Şelalesi-Fadıllı

Photo ofFadıllı-Ayvaini Mağara/Şelalesi-Fadıllı Photo ofFadıllı-Ayvaini Mağara/Şelalesi-Fadıllı Photo ofFadıllı-Ayvaini Mağara/Şelalesi-Fadıllı

February 18, 2024
February 2024
1 comment

near Fadıllı, Bursa ili (Türkiye)

PictographDoor Altitude 195 ft

PictographIntersection Altitude 56 ft

• Photo of İsmail ÜNLÜER
    İsmail ÜNLÜER Feb 18, 2024

Fadıllı köyden başlayıp, güzel bir havada Ayvaini Mağarası/Şelalesi 2,5 saatte ulaştık gayet keyfli geçen yürüyüşümüz sırasında bol bol fotoğraf girişinde aşırı derecede su olması nedeniyle mağaraya karşısından fotoğraflar çektik, su sesi dinlemek yırgunlupumuzu ıslak ve kaygan olması çıkışta biraz köy kahvesinde dinlenip, geldiğimiz rotadan Fadıllı göl kenarına park yapımı nedeniyle aradığımızı çay kahve keyfinden sonra başlangıç noktamız geri 2,5 saat süren çıkışımızdan sonra, dönüş daha kolay oldu ve 1 saat dönüş dinlemelerle beraber 4.5 saatlik etkinliğimiz sağlıklı bir şekilde sona erdi.O rotada yürüyeceklerin yağış durumunu göz önüne almaları, ayrıca peşe takılan sokak köpekleri içinde mama vs götürmesini tavsiye olunur.