Eymir Arazisi ve Ormanı (Deneme Kayıt II) Egzersiz - Kondisyon - Antrenman

Photo ofEymir Arazisi ve Ormanı (Deneme Kayıt II) Egzersiz - Kondisyon - Antrenman Photo ofEymir Arazisi ve Ormanı (Deneme Kayıt II) Egzersiz - Kondisyon - Antrenman Photo ofEymir Arazisi ve Ormanı (Deneme Kayıt II) Egzersiz - Kondisyon - Antrenman

November 7, 2019
November 2019

•   2.7 1 review

near Eymir, Ankara (Türkiye)

Egzersiz & Kondisyon & Antrenman
Çoğunlukla göl etrafında yer alan sırt hattı üzerinde olmakla beraber yan geçiş, dere yatağı, yamaç ve orman içi patikalarının da yer aldığı düşük oranda irtifa kazanmak ve kaybetmek üzerine kurulu egzersiz maksatlı bir rotadır. Çoğunlukla kolay olmakla beraber bazı bölümleri teknik zorluk içermektedir. Şanslı iseniz (benim gibi) göl çevresinde yer alan yaban hayatına da tanıklık edebilirsiniz! (Tilki, Tavşan, Keklik, Papağan vb)

PictographFauna Altitude 3,321 ft

Su molası için durduğumda benden uzaklaşmak için yamaçdan yola doğru inen bir tilki ile karşılaştım.

Akmıyor, kör tıpa takılmış!

Kısa Mola

• Photo of Orhan Alper koyu
    Orhan Alper koyu Mar 27, 2022

Sanırım iki yıl aradan sonra bazı yerlerin yapısı değişmiş yada rotanın keskinliği düşük . Özellikle başlangıçta rotanın geçtiği yerler zorlayıcı olsa da bir şekilde patika yola ulaşınca herşey yoluna giriyor. En önemli eksiklik-sorun tırmanıştan sonra aşağıya inmeden önceki yerde. Tepede patika yollar devam ediyor hatta burada Turan Güneş Bulvarından patika yola yürüyüşe gelmiş birçok kişi ile karşılaşıyorsunuz ancak rotayı takip ettiğinizde eymir yolu kenarına gelmeden önceki irtifa kaybedip aşağıya inmeniz gereken kısımda geçiş yapacak yer yok. Iki tepenin arası çok dik ve ağaçlar sık ve araları cali çırpı yıkılmış ağaç dolu ek olarak tepenin iniş ve çıkış yapılacak yüzeyleri kırılgan çok ince ve kayan bir yapıda. Rotanın bu sorunlu kısmında ben patika yol veya herhangi bir insan da göremedim. Bir yere kadar kayarak indirim tepenin karşı tepeye gecişi imkansız olduğunu gördüğümde zorlukla-birkac defa kayip dusme tehlikesi atlattim-geri çıkarken devamı eymir bag evinin oraya çıkan bir patika yola denk geldim ve güneş batmadan biraz öncesinde kaybolmaktan kurtuldum :)

• Photo of Cengiz İspir
    Cengiz İspir Mar 28, 2022

Merhaba
    Öncelikle rota takip ve yorumunuz için teşekkürler. Söz konusu rota açıklamada belirtildiği üzere egzersiz maksatlı icra edilen bir faaliyetin iz kaydıdır. Amaç bir noktadan diğer noktaya en kısa ve zahmetsiz bir şekilde ulaşmaktan ziyade antrenman yapmak üzerine kurulmuştur. Selamlar..

• Photo of Orhan Alper koyu
    Orhan Alper koyu Mar 28, 2022

Sanırım iki yıl aradan sonra bazı yerlerin yapısı değişmiş yada rotanın keskinliği düşük . Özellikle başlangıçta rotanın geçtiği yerler zorlayıcı olsa da bir şekilde patika yola ulaşınca herşey yoluna giriyor. En önemli eksiklik-sorun tırmanıştan sonra aşağıya inmeden önceki yerde. Tepede patika yollar devam ediyor hatta burada Turan Güneş Bulvarından patika yola yürüyüşe gelmiş birçok kişi ile karşılaşıyorsunuz ancak rotayı takip ettiğinizde eymir yolu kenarına gelmeden önceki irtifa kaybedip aşağıya inmeniz gereken kısımda( rotadaki son iki bayrağa ulaşmadan önceki kısım) geçiş yapacak yer yok. Iki tepenin arası çok dik ve ağaçlar sık ve araları cali çırpı yıkılmış ağaç dolu ek olarak tepenin iniş ve çıkış yapılacak yüzeyleri kırılgan çok ince ve kayan bir yapıda. Rotanın bu sorunlu kısmında ben patika yol veya herhangi bir insan da göremedim. Bir yere kadar kayarak indirim tepenin karşı tepeye gecişi imkansız olduğunu gördüğümde zorlukla-birkac defa kayip dusme tehlikesi atlattim-geri çıkarken devamı eymir bag evinin oraya çıkan bir patika yola denk geldim ve güneş batmadan biraz öncesinde kaybolmaktan kurtuldum :)