Explore Ağva - Kilimli Parkuru II

May 2014

•   4.7 1 review
1 comment

near Ağva, İstanbul (Türkiye Cumhuriyeti)

Bu Parkur Explore Ağva platformu tarafından hazırlanmış ve kaydedilmişti.

Yeşilçay nehrinden tekne ile Antik Ağva'ya geçiyor, inanılmaz Ağva kumsal panaroması, yer yer falezler, uçurumlar ve sık ormanlık alan geçişleri ile ring şeklinde parkurumuzu tamamlıyoruz. Explore Ağva tarafından hazırlanan yönlendirme tabelalarını (Sarı büyük ok veya Kırmızı küçük ok)takip ederek kolaylıkla yönümüzü bulabiliyoruz. Sürekli aynı renk Ok'u takip etmeli, taşların ve ağaçların üzerinde yeralan "Beyaz/Kırmızı" boyalar yön bulmayı desteklemekte.

Güzergah üzerinde Kilimli Koyu (Gelin Kayası), Kral Mezarı (Lahit), tahripkar dalgaların oluşturduğu deniz mağara ve inleri, mantar,yılgın, orman gülü, kardelen gibi bir çok farklı bitkinin yeraldığı flora görülmeye değer.

• JonairHoneySon Sep 6, 2020

Very easy trail. The start is across the river bay from the Agva docks. You have to have a boatman take you across to start or It is easier to drive to Kilimli Dark Trekking and complete the trail backwards if the current or waves are too strong for boats.