Photo ofΕυρυτανία - Παλαιό Μικρό Χωριό - Αή Σώστης - κορυφή Ανθρωπος - Παλαιό Μικρό Χωριό Photo ofΕυρυτανία - Παλαιό Μικρό Χωριό - Αή Σώστης - κορυφή Ανθρωπος - Παλαιό Μικρό Χωριό Photo ofΕυρυτανία - Παλαιό Μικρό Χωριό - Αή Σώστης - κορυφή Ανθρωπος - Παλαιό Μικρό Χωριό

June 21, 2021
November 2020

•   2.8 2 Reviews

near Mikrón Khoríon, Central Greece (Greece)

Μια ενδιαφέρουσα πεζοπορική διαδρομή με μικρό βαθμό δυσκολίας. Τα σημαδια ειναι κόκκινα και κορδέλες. Μέχρι ένα σημείο ειναι η ίδια διαδρομή για την κόψη Αηλιάδων.
Η πεζοπορία ξεκινά από το τέλος που Παλαιού Μικρού Χωριού που υπάρχει χαρακτηριστικός ξενώνας και ακολουθώντας χωματόδρομο φτάνουμε στο εκκλησάκι του Αή Σώστη. Στην συνέχεια μπαίνουμε σε καθαρό μονοπάτι που στην αρχή είναι κόντρα ανηφόρα μέσα σε δάσος, μετά τραβερσάρει για κάποιο διάστημα ομαλά μέχρι να πάρουμε ξανά ανηφορική βορεινή πορεία εκτός δάσους και μετά ανατολική για να προσεγγίσουμε την κορυφή "Ανθρωπος" που υπάρχει στύλος της ΓΥΣ. Μέχρι ένα σημείο η διαδρομή είναι ίδια με τη διαδρομή για την κόψη Αηλιάδων.
Στην συνέχεια με σήμανση τις κορδέλες κατεβαίνουμε απότομη πλαγιά μεχρι να ξαναβρουμε το δάσος και με βορεινή κατεύθυνση φτάνουμε ξανά στο Παλαιό Μικρό Χωριό.

• Photo of TASOS KALAITZIDIS
    TASOS KALAITZIDIS Jul 16, 2021

Ωραια θεα , ομορφο μονοπατι αλλα πολυ αποτομη καταβαση.

• Photo of iokouk
    iokouk Aug 21, 2023

Στην αριστερή τραβέρσα οι θάμνοι καθιστούν δύσβατο το μονοπάτι για 30 περίπου μέτρα. Επίσης σε ενα τμήμα του ίχνους κατάβασης η σήμανση είναι λίγο αραιή, δημιουργώντας ανάγκη για ψάξιμο. Γενικά το σκέλος ανάβασης είναι ως επί το πλείστον ακάλυπτο απο δένδρα και δεν συνίσταται για ανάβαση το καλοκαίρι. Γενικότερα εκτιμώ ότι η χρήση του ίχνους κατάβασης και για την ανάβαση είναι προσφορότερη και απο πρακτικής αλλά και απο αισθητικής άποψης.