ETAPA 8 THAGNAG (4640M) – CHOLA PASS (5400M) – DZONGLHA (4830M)

Photo ofETAPA 8 THAGNAG (4640M) – CHOLA PASS (5400M) – DZONGLHA (4830M) Photo ofETAPA 8 THAGNAG (4640M) – CHOLA PASS (5400M) – DZONGLHA (4830M) Photo ofETAPA 8 THAGNAG (4640M) – CHOLA PASS (5400M) – DZONGLHA (4830M)

October 8, 2018
October 2018

near Thagnak Goth, Eastern Region (Nepal)

Aquesta és podriem dir una etapa reina dins del treking, en la qual abandonem una vall per a entrar en una altra passant per un pas anomenat Chola Pass. Un tossal de més de cinc mil metres d´alçaria on les vistes són espectaculars però arribar-hi significa molt de sacrifici i esforç.
Eixim de Thagnag amb un fred brutal i amb ascensió suau arribem a un tossalet on ja podem veure al fons el Chola Pass. Fins ahi lacosa va prou dins el que cap.Ara toca baixar uns metres per enfila la pujada forta i brutal fins el Chola Pass. Vam patir de valent sobretot jo i arribar hem suposà un esforç molt gran. Un punt negatiu a la organització del treking o millor dit al guia, i és que tenia molta pressa per arribar al final de les rutes.I aquesta cosa va fer que no poguera practicament descansar com jo haguera desitjat després d´una pujada tan brutal com aquesta.
En arribar al Chola teniem una baixada a través d´una glacera on vam tindre que gastar els grampons per anar més cómodos. Ací tinc que donar les gràcies a Miguel i Gabi que m´ajudaren a ficar-me´ls perquè sinó jo a soles no tenia forces per a fer-ho.
En passar aquest tros de neu ens ve un tros de desttrepades senzilles però hem d´anar amb compte puix el cansament pot fer que tingam un disgust. En passar aquest tros ja ens resta una llarga caminata fins al final de la etapa.