Etapa 3 - Volta a peu per la Garrotxa

Photo ofEtapa 3 - Volta a peu per la Garrotxa Photo ofEtapa 3 - Volta a peu per la Garrotxa Photo ofEtapa 3 - Volta a peu per la Garrotxa

May 14, 2021
May 2021

•   4.2 2 Reviews

near Mieres, Catalunya (España)

Viewed 1923 times, downloaded 109 times

La volta a peu a la Garrotxa és una proposta de ruta a peu en 10+1 etapes basada en la guia editada per Editorial Batet, del mateix nom.

Aquest trekking permetrà al viatger descobrir, degustar i pernoctar cada dia en un poble diferent de la comarca seguint els camins de la xarxa de senders Itinerànnia.

Etapa 3: Mieres- Sant Aniol de Finestres- Les Planes d'Hostoles- Sant Feliu de Pallerols

L'aigua és vida, la set de beure, la set de veure.

Recorregut: Mieres - Coll de la Palomera - Dama de la Garrotxa - Santa Maria de Finestres - Pont del Llémena - Sant Aniol de Finestres - Collet de Can Sala - Coll de Portell - Serrat de la Casanova de la Creu - Les Planes d’Hostoles - Via verda del Carrilet - Gorg de la Plana - Gorg de la Mola - Sant Feliu de Pallerols

La volta a la Garrotxa disposa d'un passaport de viatge que podreu anar completant mentre feu cada etapa.

El passaport compta amb onze caselles corresponents a les onze etapes de la Volta a peu a la Garrotxa, que podreu segellar als restaurants, allotjaments, serveis i oficines de turisme adherides. Podeu consultar quins són dins la informació de cada etapa.

Si completeu 10 de les 11 etapes, podreu obtenir la motxilla i un certificat  de la Volta a peu a la Garrotxa que podreu recollir a l’Oficina de Turisme d’Olot*

El passaport va encartat a la guia "La volta a peu a la Garrotxa", però també es pot aconseguir a les oficines de turisme de la comarca i als establiments adherits.

*Promoció vàlida fins a exhaurir existències.

• Photo of mvbague
    mvbague Oct 6, 2021

Hola, l'etapa 3 certament és llarga, el primer tram és força tencat sense gaires vistes, però a mi pasar per mig del bosc m'agrada molt i vaig gaudir-ne, abans d'arribar a Sta Maria de Finestres pasa una fageda molt bonica, i un cop a dal és fantàstica la situació de l'ermita, la baixada molt maca i al arribar a Sant Aniol és torna a obrir a la vall, al pasar per les encies ens varem fer un embolic perqué el track ens deia per un lloc que no varem trobar-hi camí, el millor és seguir les senyals d'Itinerannia, després al arribar a Les Planes molt bones vistes del Far, el pla d'Ayats i la salut de Sant Feliu que la propera etapa i pujarem, com que varem arribar tard a Sant Feliu de Pallerols no varem trobar enlloc per segellar el passaport, ho farem un altre dia, fins la propera

Itinerànnia Oct 13, 2021

Gràcies per la informació. Pot ser que el track tingui algun fallo de gravació, efectivament si se us genera algun dubte sobre el terreny no té que tenir pèrdua seguint les marques grogues d'Itinerànnia. Pel que fa a segellar el passaport, a mesura que es vagi coneguent més la Volta a peu a la Garrotxa, segur que aniràn creixent el nombre d'establiments adherits

• Pepitm Apr 13, 2022

La nostra etapa 3 ha sigut un auténtic bany de.bosc. día de pluja, res de vistes, pero el Bosc precios, encara que estigues tot Moll. T,enganxa.
    Una etapa molt maca, encara que llarga. Potser l,acabaría a les planes.

I es cert que es molt millor seguir les marques grogues, el track a vehades es torna boig

Itinerànnia Apr 13, 2022

En aquest tram els autors de la guia van preferir anar per la pista enlloc de seguir el camí senyalitzat per Itinerànnia, marques grogues, que va pel bosc i el track està fet per la pista potser per això us semblava que es tornava boig

• Photo of Carme Trobalon Miramanda
    Carme Trobalon Miramanda May 22, 2022

La vàrem fer ahir, dia 21 de maig, amb un pronòstic de calor anunciada que ens va fer patir cap al final, sobretot el tram del carrilet que semblava no acabar mai! Però la ruta és preciosa: el primer tram fins arribar a Sant Aniol, quan travesses la fageda que és pura natura i un plaer pels sentits; les vistes des de Finestres...excepcionals!; els corriols i senders són de bon fer. Sí que es fa llarg el descens, però el Brugent ens va refrescar i reconciliar amb la temperatura. És una etapa en la que no es troben serveis, cal dur prou aigua. (al bar de St. Aniol vàrem trucar, però res de res) I en dues ocasions sí que cal fer cas de les indicacions d'Itinerannia i no pas del track, tot i que s'acaba arribant al mateix lloc.

Itinerànnia May 23, 2022

Gràcies Carme! Ens alegrem que us hagi agradat! Tot i que és cert que el dia va ser molt calorós. La ruta és molt llarga!

• Photo of jordi villacrosa
    jordi villacrosa Nov 30, 2022

Fa pocs dies que hem fet aquesta etapa que hem dividit en 2 trams per no ser tant llarga.
    En el tram de Sant Aniol a Sant Feliu de Pallerols confirmo els comentaris anteriors en el sentít que es millor seguir els senyals d'Itinerannia doncs crec que en el algun punt el track va per senders que estan molt bruts o s'han perdut.
    I una recomanació: a l'arribar a Sant Feliu vam deixar el carrilet per agafar el sender que voreja el riu i també arriba al poble.