Etapa 2 Mediterrània - Pirineu Oriental (Sant Adrià de Besòs - La Llagosta)

Photo ofEtapa 2 Mediterrània - Pirineu Oriental (Sant Adrià de Besòs - La Llagosta) Photo ofEtapa 2 Mediterrània - Pirineu Oriental (Sant Adrià de Besòs - La Llagosta) Photo ofEtapa 2 Mediterrània - Pirineu Oriental (Sant Adrià de Besòs - La Llagosta)

1915
February 18, 2023
February 2023

near Sant Adrià de Besòs, Catalunya (España)

L'objectiu d'aquestes caminades es arribar al nostre Pirineu (La Molina) des de Barcelona (arran de mar), seguin camins, carreteres, i cursos fluvials, i tornar a la ciutat en una ruta circular.
ETAPA 2 Sant Adrià del Besòs - La Llagosta.
Inici: Estació de metro la Verneda Sant Adrià de Besòs.
Final: Estació de tren la Llagosta.
Desde el punt de partida anem a buscar el riu Besòs i el resseguim sempre pel seu marge dret fins arribar a Montcada i Reixac, on ens endinsem per caminar pel seu carrer major i deixar el centre urbà per una passarel·la que creua el riu Ripoll. A partir d'aquest punt caminem sempre en paral·lel a les vies del tren fins arribar a l'estació de la Llagosta, punt final d'aquesta caminada.