Etapa 1 Rota Vicentina MIX Santiago do Cacém Vale Seco (Terra Verde)

Photo ofEtapa 1 Rota Vicentina MIX Santiago do Cacém Vale Seco (Terra Verde) Photo ofEtapa 1 Rota Vicentina MIX Santiago do Cacém Vale Seco (Terra Verde) Photo ofEtapa 1 Rota Vicentina MIX Santiago do Cacém Vale Seco (Terra Verde)

February 22, 2019
January 2019

near Santiago do Cacém, Setúbal (Portugal)

Excursió feta el dia 29/01/2019
Avui primer dia de La Rota Vicentina, que jo li he afegit el MIX perqué és una barreja de les diferents opcions que té aquesta ruta. Per més informació: http://www.rotavicentina.com
Vam volar el dilluns dia 28/01/2019 de Barcelona a Lisboa, i amb bus ens va portar fins a Santiago do Cacém on vam dormir a l'hotel Dom Nuno. Tinc constància que hi han més llocs per dormir, però en aquesta època de l'any està tot tancat.
Aquesta primera etapa forma part de La Rota Històrica i té el seu inici al castell de Santiago do Cacém. Com podeu veure en el track, nosaltres comencem a gravar-lo just a la sortida de l'hotel.
Només sortir de l'hotel va començar a ploure i ho va fer, parant i engegant, durant tot el dia i durant les 4 primeres etapes, com diu el meu company: hi ha el que hi ha, i hi haurà el que hi haurà.
L'etapa és pràcticament plana, gairebé tota per pista forestal i marcada com a GR.
Al wp1 tenim el Castell, punt oficial de sortida, al wp2 les runes del convent de Nosso Senhora do Loreto, al wp3 estem a Vale Seco, que és un conjunt de cases disseminades, es on hi ha el bar/restaurant i la botiga. Al wp4 abandonem el GR i cap a la nostre esquerra anem al proper wp5 on hi tenim la acollidora casa de Terra Verde.
A Terra Verde no fan menjars, però és possible menjar amb ells. Pel menjar no tenen preus pots donar el que tu creguis.
Terra Verde és una petita casa sense pretensions, però on t'hi trobes molt ben acollit. La porten una parella jove, ell portuguès i ella austríaca, que tenen una nena petita, són molt agradables.

1 Castell

2 Convento Nosso Senhora de Loreto

3 Bar i botiga

4 Deixem Rota Vicentina

5 Terra Verde

• Photo of dlerital
    dlerital Feb 20, 2020

Bonjour Guillemjunyent, nous allons faire avec 5 amis la Rota Vicentina en partant de Santiago do Cacem, je voudrais savoir si on peut dormir a l'étape de Vale Seco vous parlez de Terra Verde ça a l'air super sympa et si non, avez vous des informations d'hébergement a cet endroit. Merci d'avance pour votre réponse. Amicalement dlerital

• Photo of guillemjunyent
    guillemjunyent Feb 21, 2020

Good mooning dlerital, you can sleep properly in Terra Verde, the owners are very friendly. I just have a mail address "Carina B (TripAdvisor)"