Estūnābād. Chalam rez water fall. آبشار چلمریز . استون اباد . بندرگز

Photo ofEstūnābād. Chalam rez water fall. آبشار چلمریز . استون اباد . بندرگز Photo ofEstūnābād. Chalam rez water fall. آبشار چلمریز . استون اباد . بندرگز Photo ofEstūnābād. Chalam rez water fall. آبشار چلمریز . استون اباد . بندرگز

July 18, 2021
July 2021

near Estūnābād, Golestan (Iran)

تجمع ساعت یک بعداز ظهر باغشاه بهشهر همراه با گروه ونوشه . یک مینی بوس بعلاوه ۶ ماشین سواری تعداد ۴۰ نفر حرکت به سمت روستای استون اباد شهرستان بندرگز . من از مسیر شهر گلوگاه رفتم ولی مینی بوس از طریق جاده سراسری بهشهر گرگان. توقف کنار ابندان روستا و شروع پیاده روی از کنار ابندان و ورود به مسیر جنگلی حدود ۳ کیلومتر رسیدیم به رودخانه ادامه مسیر حدود ۶۰۰ متر تا آبشار زیبای چلمریز. اتش درست کردیم و چای فراوان . تولد پسر خانم مرادی مدیر گروه ونوشه. کیک و شیرینی . و هر کس غذایی که اورده بود خورد. کمی اب بازی و گرفتن عکس و برگشت تا مکان مینی بوس. رفت و برگشت حدود ۸ کیلومتر . خیلی خوش گذشت

Photo ofChalam rez waterfall in stunabad. Bandargaz. Golestan state آبشار چلمریز . روستای استون اباد شهرستات بندرگز استان گلستان Photo ofChalam rez waterfall in stunabad. Bandargaz. Golestan state آبشار چلمریز . روستای استون اباد شهرستات بندرگز استان گلستان Photo ofChalam rez waterfall in stunabad. Bandargaz. Golestan state آبشار چلمریز . روستای استون اباد شهرستات بندرگز استان گلستان