ESTONIA. LAHEMAA. Sender de Kasmu.

-121 ft
August 9, 2014
August 2014

•   4.8 3 Reviews

near Käsmu, Lääne-Viru County (Estonia nutome)

Ruta preciosa que voreja la península de Kasmu. Comença a l'aparcament que hi ha al final del poble al costat de la platja.
Ja només començar podem gaudir d'unes magnífiques vistes sobre l'anomenat camp de perdres de Kasmu i l'illa de Kuradisaar.
El camí voreja la costa per la platja de Kuusikrand, les aigües estan molt calmades ja que la badia queda molt arrecerada per les illes i el golf de Finlàndia, frondosos boscos de coníferes arriben fins a tocar de l'aigua. Trobem precioses i solitàries cales on fer un bany, l'aigua no es mou i està a bona temperatura. Cal portar però repelent per insectes ja que en aquesta època són abundants.
Una vegada a la punta trobem les restes d'una base militar de l'època soviètica.
Continuem recorrent la península seguint els senyals vermells col.locats als arbres, no té cap pèrdua. Arribem a la platja de una delícia.
Més endavant apareix un sender que ens indica que podem apropar-nos a veure el llac de Kasmu, està tan sols a 200 metres del mar!
A partir d'aquí el camí segueix per un bosc de coníferes espès i tupid, cobert de líquens i molses i amb senyals del pas dels ants (alces) grans cervids pobladors dels boscos d'aquestes contrades.
Els camins són ara molt plans i rectilinis fins que arribem al poble de Kasmu a tocar de l'esglèsia. Ja no queda més que travessar la població i admirar algunes de les seves típiques edificacions de fusta, fins a arribar al pàrquing on havíem deixat el cotxe

PictographCar park Altitude 0 ft

10 capella Kasmu

Gate

• liovcius May 22, 2016

Very beautiful trail, taking you through varied types of forests and seaside. Forest boulders are astonishing!

coros May 23, 2016

Yes this walking trip is amazing and in summer you can take a bath in the beach. When you are tired this is a great experience.
    Thanks for your comments

• CliveSonny Jun 30, 2016

Great pics and trip info. Will do this next time in Estonia!

coros Jun 30, 2016

Estonia has amazing landscapes. Enjoy your trip!
    Thanks.

• Photo of Jay Coleman
    Jay Coleman Jun 21, 2019

Very easy to follow this trail without getting lost. The posts are well trodden and there are also reddish-brown markers on the trees along the way.

Not much elevation so easy on the legs and not technically demanding. Some lovely views where forest meets the Gulf of Finland coastline and the beaches were quiet should you what to take a dip in the water.

I enjoyed spending the afternoon there.

coros Jun 25, 2019

Thanks Jay, for your review. Glad you enjoyed yourself!

• Photo of Wortarrangierer
    Wortarrangierer Aug 30, 2019

Very nice trail along the coastline.