ESTELS DEL SUD: PAÜLS - CARO

March 2, 2017
March 2017

near Paüls, Catalunya (España)

Etapa quasi tota coincident amb el GR-7, caldrà preveure una bona provisió d'aigua, ja que fins ben a prop del final no trobarem fonts.
Sortim Refugi Caro, a mà dreta per pista asfaltada, de seguida trencarem a mà esquerra per sota la línia elèctrica fins trobar les marques del GR7 i aviat la pista a mà dreta, seguirem per la pista fins trobar el desvio del sender GR-7 a mà esquerra en forta pujada, per anar a buscar la pista del Mascar a les Foies. En aquests prats haurem de parar atenció ja que hi pasturen bous. Des d'aquí passant pels colls d'en Caubet i de Carabasses arribarem al Refugi de les Clotes (no guardat), racó molt bonic per fer una paradeta i descansar. Seguirem pel GR fins el Coll dels Eriçons i les Rases de Marraco. Prop de l'Espina passarem pels colls d'Alfara i de l'Enrajolada. Sempre seguint el GR passarem pel coll dels Ginjolers, travessarem els Puchols, i farem cap al Coll del Camp. Podrem veure en la distancia les Roques de Benet, que en la següent etapa ens acompanyaran un bon tros de camí. Anirem baixant en direcció a l'àrea recreativa de Sant Roc, on podrem trobar aigua, i desprès en 20 minuts ja som a Paüls.

• Photo of kasca
    kasca Aug 25, 2021

Track què indica direcció però que té problema de que té molt error en la posició pel que de vegades sembla que et perds però de fer el problema és el track. Caldria revisar-lo i actualitzar-lo fent ja gravació en ruta i amb un bon aparell. A més es troben a faltar check points

• Photo of MoSònia
    MoSònia Apr 12, 2022

El títol hauria de ser PAÜLS - CARO segons aquest track i aquestes dades, no?

• Photo of Blanca Massot
    Blanca Massot Feb 22, 2024

Sí....caldria actualitzar ruta i posar títols bé, segons sentit de la marxa. Sent els tracks oficials d' Estels del Sud, aquests errors no es poden permetre.