Photo ofEstanys Forcats, Roca Entravessada, Medacorba, Racofred, Pla de l'Estany i Estanys Montmantell des de Arinsal Photo ofEstanys Forcats, Roca Entravessada, Medacorba, Racofred, Pla de l'Estany i Estanys Montmantell des de Arinsal Photo ofEstanys Forcats, Roca Entravessada, Medacorba, Racofred, Pla de l'Estany i Estanys Montmantell des de Arinsal

July 30, 2023
July 2023

near Arinsal, La Massana (Andorra)

Accés: Arinsal ( Portà de Comapedrosa) després del túnel hi ha aparcament pagant, el track al comença ha fet una línea recta.
Sortida a Andorra a la Vall del Comapedrosa pels Estanys Forcats, assolir el Roca Entravessada, Medacorba, seguint la cresta al Racofret , Port Dret, Pic del Pla de l'Estany i Port d'Arinsal i baixa als Estanys de Montmantell, Refugi de l'Estany retorna pel GR-11.1 a la porta del Comapedrosa a Arinsal.
Cal anar en compte la cresta-carena del Medacorba al Pic Pla de l'Estany amb alguns trams de cresta força entretinguda, llarga i cal estar atent alguns flanquejos.

Surto de la Portà del Comapedrosa tot pesant el tunel i seguint el GR-11 per la pista a la cruïlla al Comapedrosa, continuo la pista de pujada que en porta al Refugi del Pla de l'Estany, segueixo corriol que tot pujant aprop del torrent del Bancal Vedeller als Estanys Forcats, aquí m'enfilo a l'esquerra tot seguint fites a buscar carena -cresta fem alguna grimpadeta fins accedir al Roca Entravessada ( 💯 cims, 2929 m )ara baixo tot flanquejant un parell de gerdarmes al Coll dels Estanys Forcats i pujo al Pic de Medacorba ( 💯 cims, 2915 m)ara comença el tram de cresta que cal anar en compte, tot recolzant-se amb les mans i buscant pel millor lloc al Pic de Rocafret ( 2838 m ), continuo la cresta cap el Coll del Port Dret i tot seguit pujo al Pic del Pla de l'Estany ( 💯 cims, 2856 m), ara devallo pel dret als Estanys de Montmantell a buscar el corriol amb punts grocs que tot baixant a la cruïlla de pujada i enllaç GR-11.1, tot seguint al Refugi del Pla de l'Estany, continuo per la pista i a la Barraca de Coruvilla, agafo el corriol envès de la pista que porta igualment a Arinsal.

PictographInformation point Altitude 5,699 ft

PictographInformation point Altitude 5,927 ft

PictographInformation point Altitude 6,158 ft

PictographInformation point Altitude 6,476 ft

PictographMountain hut Altitude 6,714 ft

PictographLake Altitude 8,655 ft

Roca Entravessada 2928 m.

PictographRisk Altitude 9,548 ft

PictographRisk Altitude 9,405 ft

Pic de Medacorba, 2912 m.

PictographRisk Altitude 9,342 ft

Tram de cresta i tram següent, cal anar en compte

PictographRisk Altitude 9,072 ft

PictographRisk Altitude 8,867 ft

Pic del Pla de l'Estany, 2856 m.