Estanys de la Pera,Perafita,Coll Claror,Estanys de la Pera

Photo ofEstanys de la Pera,Perafita,Coll Claror,Estanys de la Pera Photo ofEstanys de la Pera,Perafita,Coll Claror,Estanys de la Pera Photo ofEstanys de la Pera,Perafita,Coll Claror,Estanys de la Pera

September 8, 2014
September 2014

near Sant Miquel d'Engolasters, Parròquia d'Escaldes-Engordany (Andorra)

Viewed 2051 times, downloaded 83 times

Sortim del Refugi de els Estanys de La Pera en direcció Nord travessant uns prats que s'enfila molt suau per finalment pujar en diagonal per anar a buscar el port de Perafita. Prenem la direcció al cim que ens queda a la nostra esquerra que molt suau ens portarà fins dalt el cim, sempre resseguin la línia que delimita la frontera amb Andorra que ens queda a la nostra dreta i que uns pilons ens aniran recordant aquest límit fronterer.Si el dia ho permet es podrà veure al fons de tot Encamp.
El descens l'efectuem per l'altra costat per el llom que uneix aquest cim amb el de Monturull, fins el coll Claror, que baixem en direcció als estanys de La Pera , per anar a buscar el Refugi.

Durant el trajecte, si no ses gaire escandalós es podran veure marmotes del pel durat amb la punta de la cua negre i els sempre esvelts isards.