Estanys de la Coma dels Meners

September 10, 2022
September 2022

near Ransol, Canillo (Andorra)

Deixem el cotxe al final de la Ctra de la Coma de Ransol, agafem el camí en direcció als estanys de la Coma de Meners (està indicat, mirant cap a Ransol a la nostra dreta).

Seguim els punts i les ratlles grogues i no té pèrdua, primer pugem al costat del riu fins que el travessem i comencem una forta pujada fins al primer estany, deixant-lo a la nostra esquerra i resseguint les marques grogues arribarem al segon estany una mica mes gran.

Del 1r al 2n no hi ha massa distància, del 2n al 3r. hi ha una mica més amb mes desnivell, però val la pena perquè el tercer estany és mes gran, té bones vistes del pic de la Serrera (quan arribem a la nostra esquerra)

Excursió molt bonica, que val la pena, no vam fer el Pic de la Serrera perquè anàvem tard de temps però queda pendent.

La baixada és pel mateix camí, però es fa bé perquè hi ha molts trossos que, al no haver-hi gaire pedra, es pot baixar força ràpid.