Estany Blau pel Coll de Siguer - Vall de Rialb - Sorteny - Andorra.

Photo ofEstany Blau pel Coll de Siguer - Vall de Rialb - Sorteny - Andorra. Photo ofEstany Blau pel Coll de Siguer - Vall de Rialb - Sorteny - Andorra. Photo ofEstany Blau pel Coll de Siguer - Vall de Rialb - Sorteny - Andorra.

September 26, 2019
September 2019

•   4.7 3 Reviews

near Les Sobiranes, Ordino (Andorra)

Viewed 1938 times, downloaded 186 times

La valoració de la dificultat de la ruta a Wikiloc, sempre es tècnica.
Per la dificultat física cal tenir en compte distancia i desnivell.
Els Waypoints marquen les cruïlles i punts d'interès de la ruta.
Track corregit amb l'aplicació de Garmin BaseCamp.
---
APROXIMACIÓ: Des d'Andorra ens dirigim a Ordino i seguim cap a Arcalís.
Passat el poble del Serrat a ma dreta agafem direcció Sorteny, on trobem un gran aparcament , lliure durant tot l'any a excepció dels mesos d'estiu en que cal pagar.
DIFICULTAT TÈCNICA : Fàcil. Ruta molt ben senyalitzada i per camí molt fresat.
RUTA : Ruta per veure el bonic Estany Blau, ja en territori francès, però de molt fàcil accès.
Sortim de l'aparcament pel camí de la Vall de Rialb.
Camí molt fresat, fàcil de seguir i molt ben senyalitzat amb les típiques rodones grogues dels corriols d'Andorra i amb nombrosos cartells indicadors.
---
Anem pujant per la magnífica Vall de Rialb, passem la Font Freda i poc desprès el Refugi de Rialb.
Mes amunt trobem el cartell de Port Siguer i Estany Blau, i deixem el camí que passa vora el riu per començar a pujar cap el Coll de Siguer, al començament en forta pujada que desprès es suavitza una mica.
Arribem al Coll i ja veiem de lluny l'estany. Fem un lleuger descens i arribem a l'estany.
És recomanable arribar fins a l'altre punta de l'estany, doncs la vista és totalment diferent.
La tornada la fem pel mateix camí.

Vall de Rialb

PictographLake Altitude 7,732 ft

• Photo of jonylales
    jonylales Jul 24, 2020

Gran ruta i millor paisatges

miquelseu Jul 31, 2020

Gràcies per la valoració i el comentari jonylales

• Photo of motxillers
    motxillers Jul 16, 2022

Ruta molt bonica!

miquelseu Jul 20, 2022

Gràcies per la valoració motxillers. 😀😀

• miquelserraclapers Jan 30, 2023

Ens agradaria fer ka ruta a principi de març. Segurament amb raquetes de neu. Esta ven senyelitzada??.algun punt complicat amb neu?

miquelseu Jan 30, 2023

Si, està ben senyalitzada. Hi ha cartells que indiquen els punts mes importants. L’únic que amb neu no veureu els punts grocs que marquen el corriol, però el camí s’intueix bé. Amb neu heu de vigilar que no estigui gelada i també vigilar el risc d’allàus.