Eslida Ain 7fonts 3barrancs Ombria Pic Batalla

Photo ofEslida Ain 7fonts 3barrancs Ombria Pic Batalla Photo ofEslida Ain 7fonts 3barrancs Ombria Pic Batalla Photo ofEslida Ain 7fonts 3barrancs Ombria Pic Batalla

August 31, 2013
August 2013

•   4.3 1 review

near Eslida, Valencia (España)

Antonio i Pep eixim d'Eslida a les 7h i pujem per la pista de la font de Fosques, pasem per la Font de Fonillet i seguim pista a munt cap el Coll de Barres. Al Corralet baixem per la senda del GR36 fent siga saga i arribem a la psta davant de la Font dels Anoguerals, seguim baixant i passem per la font de Baix, continuem per la Font de la Caritat i per davant d'Ain continuem per dalt de la Font de Sant Ambros, que no baixem, fins que arribem a la senda de la Ombria del Pic Batalla en direcció a Eslida. Entrem al bosc de l'ombria fins que arribem al encreuament de la senda que baixa del pic Batalla i ja ens encarrilem cap a la Font de Sant Josep, seguin pel barranc i pasant per la font de Ferro i tornant a la Font de Fosques.

cami Ain X senda ain eslida

Senda Ain Eslida X Pista Sant Josep

• Photo of Lluisot_vr
    Lluisot_vr Mar 28, 2015

Després de les plutjes está espectacular, de fet l'ultim tram des de la font de Sant Josep fins a la font de ferro, no l'he pogut fer pel barranc, i he tingut que sortir a la carretera, pero ha pagat la pena. En la font de fosques la senda per dalt del restaurant está tapada perque han talat i no ho han replegat les rames (després hi ha incendis i ens demanem perquè... La putjada al coll de barres per pista no apta per l'estiu. Molt bona ruta, i moltes gràcies per pujar-la.