Photo ofEsenyurt-Cavır Ağılı-Manasır-Yanal Armut-Seyir Terası-Esenyurt-Babalar Günü Yürüyüşü Photo ofEsenyurt-Cavır Ağılı-Manasır-Yanal Armut-Seyir Terası-Esenyurt-Babalar Günü Yürüyüşü Photo ofEsenyurt-Cavır Ağılı-Manasır-Yanal Armut-Seyir Terası-Esenyurt-Babalar Günü Yürüyüşü

June 21, 2020
June 2020

near Esenyurt, Antalya (Türkiye)

Babalar Günü olması hasebiyle, baba yurdum olan Esenyurt köyümdeydik. Çocukluğumda karış karış gezdiğim dağları, bu sefer de eşime ve oğluma gezdirmek istedim. Her yeri gezip, gezdirip kendi köyümün parkurlarını gezdirmesem ayıp olurdu. Kaldı ki köyümün işaretli parkurları da, başta TODOSK olmak üzere, Antalya 'da ki bir çok doğa sporları grubu tarafından yürünmektedir.
Traktör yolundan, rakım tırmanarak önce köyümüzde "CAVIR AĞILI" olarak bilinen, kokurdan veya meteor çukuru şeklindeki alana ulaştık. Orada molayı müteakiben, köyümüze bağlı Manasır Yaylasına ulaştık, öğle yemeğimizi yedik. Aynı yoldan dönerken, 94 numaralı direğin oradaki traktör yolundan ayrılarak patikaya yöneldik ve köyümüze tepeden Yanal Armut Boğazından inerek ulaştık ve toplamda15 km civarında yol yürüyerek bu özel günde mutlu olduk. 🙏🐾👨‍👩‍👦🎀💟