Eschdorf - Auto-pédestre 1

September 24, 2017
September 2017

near Eschdorf, Wiltz (Lëtzebuerg)

We verlaten Eschdorf in het noorden, over de CR 316, en sla rechtsaf in een onverharde weg. Hier kunt u genieten van een prachtig panoramisch uitzicht op de omliggende Eislécker Koppen. Langs de velden bereiken we het bos. Via Buchenwald, de natuurlijke bosvorm van de Öslingen, met oa oud en dood hout, bereiken we de vallei van de 'Pëtzbech'. Tussen beuken en sparren staan ​​we langs het smalle pad door de weelderige vallei - met zijn weelderige mosflora - naar het verbreden pad, dat leidt ons naar de bosbouw 'Poelleschboesch'. Hier komt het wortelsysteem van de bomen aan het licht, aangezien de helling aan de rand van het pad gedeeltelijk in de verbreding werd gesneden. Onderweg vindt u clearinggebieden met Besenginster, beukenbossen, Lohhecken, granenstanden, thermofiele eik gemengde bossen, enz. Het massale voorkomen van de rode thimble is opvallend. Daarnaast is er een prachtig uitzicht op de lage meanderende Sauer en de tegenovergestelde bosbouw 'Kuelescht'. Over de bosbouwer 'Poelleschboesch' en de plaats genaamd 'de Schmatt' ontsnapt (uitzicht op de N15) leidt het pad nu weer opwaarts. Langs de weg wisselen sparrenbossen en thermofilische eikenbossen af. In het dorp 'Klëmper' vertrekken we het bos en gaan terug naar Eschdorf via agrarische gebieden (naar de Großfeld), langs bomen en rieten bomen (beuken). Daarnaast is er een prachtig uitzicht op de lage meanderende Sauer en de tegenovergestelde bosbouw 'Kuelescht'. Over de bosbouwer 'Poelleschboesch' en de plaats genaamd 'de Schmatt' ontsnapt (uitzicht op de N15) leidt het pad nu weer opwaarts. Langs de weg wisselen sparrenbossen en thermofilische eikenbossen af. In het dorp 'Klëmper' vertrekken we het bos en gaan terug naar Eschdorf via agrarische gebieden (naar de Großfeld), langs bomen en rieten bomen (beuken). Daarnaast is er een prachtig uitzicht op de lage meanderende Sauer en de tegenovergestelde bosbouw 'Kuelescht'. Over de bosbouwer 'Poelleschboesch' en de plaats genaamd 'de Schmatt' ontsnapt (uitzicht op de N15) leidt het pad nu weer opwaarts. Langs de weg wisselen sparrenbossen en thermofilische eikenbossen af. In het dorp 'Klëmper' vertrekken we het bos en gaan terug naar Eschdorf via agrarische gebieden (naar de Großfeld), langs bomen en rieten bomen (beuken). Langs de weg wisselen sparrenbossen en thermofilische eikenbossen af. In het dorp 'Klëmper' vertrekken we het bos en gaan terug naar Eschdorf via agrarische gebieden (naar de Großfeld), langs bomen en rieten bomen (beuken). Langs de weg wisselen sparrenbossen en thermofilische eikenbossen af. In het dorp 'Klëmper' vertrekken we het bos en gaan terug naar Eschdorf via agrarische gebieden (naar de Großfeld), langs bomen en rieten bomen (beuken).