Escaladei - Poboleda - La Morera de Montsant - Escaladei

Photo ofEscaladei - Poboleda - La Morera de Montsant - Escaladei Photo ofEscaladei - Poboleda - La Morera de Montsant - Escaladei Photo ofEscaladei - Poboleda - La Morera de Montsant - Escaladei

March 12, 2014
March 2014

near la Morera de Montsant, Catalunya (España)

(IBP=83HKG)
Recorregut circular seguint diferents trams dels recuperats camins del Priorat.

Aquesta excursió la podem dividir en tres trams ben diferents.
- Escaladei - Poboleda. Seguim el GR-174 per una zona plena de vinyes. Tram en lleugera baixada per camins ben fressats. Només s'ha de vigilar en els tres trams on el sender passa per la carretera, sortida d'Escaladei i dos petits trams a la carretera que va cap a Poboleda. Vigilar al lloc on hi marcat un punt, el camí és el de la dreta, el més ben conservat gira poc després cap a l'esquerra allunyant-se del poble.
- Poboleda - La Morera de Montsant. Sortim del poble pel camí del Calvari i anem seguint el barranc de Sant Blai i per sobre del barranc de les Vinyes fins a trobar el camí carreter que ve de Poboleda i que surt a la carretera que davalla de la Morera cap a Escaladei. Quan arribem a la carretera hem de girar a mà dreta, lleugera pujada, fins el poble. En aquest tram no varem trobar cap mena de senyal ni indicació de cap mena.
- La Morera de Montsant - Escaladei. En aquest darrer tram anirem cap a Escaladei seguint el GR-171 que ens conduirà per bonics senders, amb alguna part recentment empedrada, fins a la Cartoixa i després fins al nucli de la Conreria.

Itinerari 2 de la guia A peu pel Priorat del vi i de l'oli (Arola Editors)
Mapa Camins del Priorat - Priorat nord 1:30000 (Editorial Piolet)
Reportatge fotogràfic a https://picasaweb.google.com/104992692943614428914/EscaladeiPoboledaLaMoreraEscaladei?authuser=0&feat=directlink