Ερυθρές , χειμερινή προσπάθεια

February 15, 2023
February 2023

near Erythrés, Attica (Greece)

Η προσπάθεια έγινε με χιόνι , ξεκινώντας από Ερυθρές λίγο έξω από το χωριό , το οποίο αυξανόταν σταδιακά . Ήμαστα 2 άτομα και το άνοιγμα βημάτων ήταν πολύ κουραστικό , ειδκά μετά τη διαστάυρωση με ένα χαρακτηριστικό στύλο της ΔΕΗ . Το τοπίο με το χιόνι όμως πάντα χαρίζει όμορφες εικόνες . Τα υπόλοιπα στις φωτόγραφίες .

Χαρακατηριστικό σημείο με δάσος κυπαρισιών

ανεβαίνωντας από το δρόμο , καταλήξαμε μέσα στο μαντρί . Ανοίξαμε την πόρτα και την ξανακλείσαμε για να περάσουμε .

Παλιό στρατόπεδο

όμορφες εικόνες από ένα παλιό στρατόπεδο

Ανεβαίνωντας

Κινούμαστε στην δυτική πλευρά της κοίτης ενός ρέματος που ο χάρτης της Ανάβασης το ονομάζει "Πρόι Γαιδούρα"

Στύλος ΔΕΗ

Χαρακτηριστικός στύλος στην περιοχή "Αριούσα" . Η ρεματιά χωρίζει στα δύο : κινούμαστε νοτιοδυτικά για να προσεγγίσουμε την κορυφογραμή και να βγούμε στην "κιάφα φίχθι" - διάσελο φίχθι 'Η νότια για να βγούμε στο δρόμο και κατ'όπιν στο ίχνος του "22" .

αφού δεν μπορέσαμε να προχωρήσουμε προς την Κιάφα Φίχθι , ξαναγυρίσαμε στο στύλο και δοκιμάσαμε να ανεβούμε προς το νότο . Καμία τύχη ...

ως εδώ . Επιστροφή προς τα πίσω .