Ερύμανθος, Φλυσκούλι (1696 μ) - Χειμερινή ανάβαση

Photo ofΕρύμανθος, Φλυσκούλι (1696 μ) - Χειμερινή ανάβαση Photo ofΕρύμανθος, Φλυσκούλι (1696 μ) - Χειμερινή ανάβαση Photo ofΕρύμανθος, Φλυσκούλι (1696 μ) - Χειμερινή ανάβαση

March 3, 2018
March 2018

near Áno Vlasía, West Greece (Greece)

Η διαδρομή ξεκινά 5 περίπου km μετά την άνω Βλασία, εκεί που τελειώνει ο Ασφαλτοστρωμένος δρόμος. Στο σημείο υπάρχει διασταύρωση με δύο χωματόδρομους. Αριστερά πηγαίνουμε προς Λεχούρι και Λεχουρίτικο διάσελο (Φλυσκούλι και Σκουτέλι), ενώ δεξιά προς Μαχαιρά - Δεξαμενή, Λεπίδα, Πυργάκι. Ο χωματόδρομος ήταν βατός με αυτοκίνητο μέχρι κάποιο σημείο περίπου 1km. Από εκεί και πέρα υπάρχουν αρκετά πεσμένα δέντρα.
Σε κάποιο σημείο συναντάμε μέσα στον χωματόδρομο το πρώτο ρέμα. 50μ πριν το ρέμα, δεξιά, αρχίζει μονοπάτι που καταλήγει στο Σκουτέλι. Συνεχίζοντας τον χωματόδρομο συναντάμε δεύτερο ρέμα και στην συνέχεια διασταύρωση. Εμείς πάμε δεξιά (ανηφορίζοντας). Αριστερά (κατηφορίζοντας) είναι φραγμένος ο δρόμος και καταλήγει σε στάνη. Μετά από 1,5 km φτάνουμε στο Λεχουρίτικο διάσελο όπου υπάρχει ένα μικρό σιδερένιο εικονοστάσι. Αριστερά ανηφορίζοντας πηγαίνουμε προς Φλυσκούλι, ενώ αριστερά κατηφορίζοντας προς Λεχούρι. Δεξιά πηγαίνει προς Σκουτέλι. Η ευκολότερη διαδρομή για την κορυφή είναι να ακολουθήσουμε την κορυφογραμμή προς το Φλυσκούλι. Εναλλακτικά ακολουθούμε το μονοπάτι προς το Καλλιφώνι και όταν βρισκόμαστε κάτω από την κορυφή ανηφορίζουμε την πλαγιά. Λόγω του μαλακού χιονιού και της λάσπης στην πλαγιά η ανάβαση ήταν δύσκολη λόγω γλιστρημάτων. Καλύτερα κάποιος να ακολουθήσει την κορυφογραμμή απ την οποία επιστρέψαμε μετά την κορυφή στο Λεχουρίτικο διάσελο.