Ερύμανθος, Μικρή Μουγγίλα (1890m) - Χέρωμα (1761m)

Photo ofΕρύμανθος, Μικρή Μουγγίλα (1890m) - Χέρωμα (1761m) Photo ofΕρύμανθος, Μικρή Μουγγίλα (1890m) - Χέρωμα (1761m) Photo ofΕρύμανθος, Μικρή Μουγγίλα (1890m) - Χέρωμα (1761m)

October 12, 2018
October 2018

near Míchas, West Greece (Greece)

Viewed 1994 times, downloaded 56 times

Η διαδρομή ξεκινά από την Τσαπουρνιά. Ακολουθούμε τον χωματόδρομο προς καταρράκτη Γκρεμιστό μέχρι το τέλος του. Ο χωματόδρομος είναι βατός με αυτοκίνητο απο τις αρχές του καλοκαιριού μέχρι τα μέσα Φθινοπώρου. Απο εκεί ακολουθούμε το μονοπάτι (υπάρχει πινακίδα προς Μουγγίλα) που συναντά το μονοπάτι που έρχεται απο Τσαπουρνιά στην πηγή μετα το χαρακτηριστικό διάσελο. Εναλλακτικά ακολουθούμε το μονοπάτι που ξεκινά από την Τσαπουρνιά (υπάρχει πινακίδα για Ωλενό - Μουγγίλα) το οποίο συναντά τον χωματόδρομο σε ένα σημείο και αφού περάσουμε το χαρακτηριστικό διάσελο καταλήγει στην πηγή. Το μονοπάτι είναι σηματοδοτημένο.
Από εδώ και πάνω προς τις κορυφές δεν υπάρχει σηματοδότηση. Απο την πηγή ακολουθούμε το αριστερότερο λούκι το οποίο μας οδηγεί λίγο κάτω από το διάσελο Μικρής Μουγγίλας - Χερώματος. Στο το διάσελο το Χέρωμα είναι αριστερά όπως ανεβαίνουμε. Για την Μικρή Μουγγίλα ακολουθούμε πάλι ένα Λούκι που υπάρχει μετα το διάσελο προς την κορυφογραμμή. Το έδαφος είναι βραχώδες. Μόλις φτάσουμε στην κορυφογραμμή κάτω φαίνεται η χαρακτηριστική καλύβα που υπάρχει στο μονοπάτι Τσαπουρνιάς - Ωλενού. Απο την κορυφογραμμή η κορυφή είναι ορατή.
Στην επιστροφή μόλις φτάσουμε στο διάσελο Μικρής Μουγγίλας - Χερώματος ακολουθούμε αριστερά το λούκι προς τα κάτω που οδηγεί στην Δεξαμενή πάνω απο τον καταρράκτη Γκρεμιστό και το μονοπάτι Τσαπουρνιάς - Ωλενού και στην συνέχεια στην πηγή. Απο εκεί επιστρέφουμε στο τέλος του χωματόδρομου (από εναλλακτικό μονοπάτι που διασταυρώνεται με αυτό της ανόδου)