Ερύμανθος, κορυφή Τρείς Γυναίκες(1834μ), κορυφή Δόντι (1822μ)

Photo ofΕρύμανθος, κορυφή Τρείς Γυναίκες(1834μ), κορυφή Δόντι (1822μ) Photo ofΕρύμανθος, κορυφή Τρείς Γυναίκες(1834μ), κορυφή Δόντι (1822μ) Photo ofΕρύμανθος, κορυφή Τρείς Γυναίκες(1834μ), κορυφή Δόντι (1822μ)

December 29, 2016
December 2016

near Mánesi, West Greece (Greece)

26-12-2016. Η διαδρομή ξεκινά απο χωματόδρομο στο δρόμο Πάτρας Καλαβρύτων, 3 περίπου km μετά το Μετόχι και 4 km περίπου πριν το Μάνεσι. Ο χωματόδρομος οδηγεί μετα απο 2,5 Km περίπου στην κατασκήνωση Ροδέα. Εκεί υπάρχει χωματόδρομος δεξιά του δρόμου που πηγαίνουμε. Τον ακολουθούμε για 3 km περίπου. Εκεί αφήνουμε το αυτοκίνητο. Αν ο δρόμος δεν είναι βατός, ακολουθούμε την κλασική διαδρομή, το μονοπάτι δηλαδή πριν την Ροδέα και την πέτρινη βρύση που υπάρχει εκεί και καταλήγει στο σημείο που προανέφερα. Απο εκεί ακολουθώντας το σηματοδοτημένο μονοπάτι φτάνουμε σε στάνη. Ακολουθώντας την αριστερή διαδρομή προς το Λούκι ανεβαίνουμε προς τρείς γυναίκες, ενώ απο το δεξιά Λούκι προς Δόντι. Εμείς ακολουθήσαμε την αριστερή διαδρομή προς τρείς Γυναίκες. Στο τέλος απο το Λούκι στρίβουμε αριστερά και συναντάμε την Βρύση Δασαρχείου. (Υπάρχει και άλλο μονοπάτι που καταλήγει από την στάνη κατευθείαν στην βρύση Δασαρχείου). Απο εκεί υπάρχει σηματοδότηση όχι καλή μέχρι την κορυφή. Στην επιστροφή, όταν ξαναφτάσουμε στο πάνω μέρος απο το Λούκι που προανέφερα, συνεχίζουμε σε ίδιο ύψος προς το Λούκι για Δόντι και στην συνέχεια στο διάσελο ανάμεσα στο Δόντι και την άλλη κορυφή του Μονοδενδρίου που έχει θέα στο Λεχούρι. Η ανάβαση στο Δόντι θέλει λίγη προσοχή γιατι εέχει αρκετή κλίση και μεγάλους βράχους. Επιστρέφουμε στην Στάνη απο το Λούκι που υπάρχει ακριβώς κάτω απο το διάσελο.

Photo ofΔισταύρωση με δρόμο Πάτρας Καλαβρύτων Photo ofΔισταύρωση με δρόμο Πάτρας Καλαβρύτων Photo ofΔισταύρωση με δρόμο Πάτρας Καλαβρύτων

Δισταύρωση με δρόμο Πάτρας Καλαβρύτων

PictographCampsite Altitude 0 ft

Κατασκήνωση Ροδέα

Βρύση

Διασταύρωση δεξιά

Photo ofΧωματόδρομος - αρχή μονοπατιού (αυτοκίνητο ως εδώ) Photo ofΧωματόδρομος - αρχή μονοπατιού (αυτοκίνητο ως εδώ) Photo ofΧωματόδρομος - αρχή μονοπατιού (αυτοκίνητο ως εδώ)

Χωματόδρομος - αρχή μονοπατιού (αυτοκίνητο ως εδώ)